Velvet wspiera małych kucharzy w "MasterChef Junior"

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Velvet wspiera małych kucharzy w

W niedzielę, 21 lutego, w TVN pojawiło się nowe kulinarne show MasterChef Junior, pokazujące kulinarne zmagania dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Partnerem programu został Velvet, który wesprze małych kucharzy w realizacji stojących przed nimi wyzwań.

Pomocą będzie im służył papierowy ręcznik Velvet Czysta Biel – Najdłuższy, jako niezbędny pomocnik w każdej kuchni.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Obecność marki Velvet Care w programie uzupełnia seria kontekstowych bilboardów sponsorskich. Swoje zaangażowanie w program Velvet podkreśli także przygotowując specjalne opakowania produktów. Wkrótce w sieciach handlowych oraz w handlu tradycyjnym pojawi się seria ręczników papierowych Velvet Czysta Biel – Najdłuższy z logo MasterChef Junior.

Za realizację działań dla Velvet odpowiadają agencje ZenithOptimedia Group: Newcast za koncepcję i lokowanie produktu, Zenith za planowanie i zakup mediów, DriveR – za realizację badania wizerunkowego przed i po kampanii.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij