Zadaniem Wizerunkowo.com jest kontynuacja realizacji strategii obecności FFiL Śnieżka w blogosferze oraz reprezentowanie Klienta w działaniach komunikacyjnych na linii marka-blogerzy. Obecne zlecenie zostało podpisane na cały 2016 r. i będzie obejmować kompleksową koordynację zarówno pojedynczych działań, jak i większych, dedykowanych akcji tematycznych dla marek Śnieżka, Magnat oraz Vidaron. Agencja współpracuje z firmą Śnieżka od 2014 r.
Agencja Public Relations Wizerunkowo.com należy do Grupy Płodni.com, w skład której wchodzi także Agencja Marketingowa Płodni.com. Grupa Płodni.com realizuje kompleksowe działania z zakresu marketingu 360° i PR. Do grona jej klientów należą takie marki jak Avon, CEDC, Bols, Cinema City, goforworld.com, Grupa Maspex Wadowice, Kubuś, Kompania Piwowarska, Medicover, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Piotr i Paweł, Play, Tchibo oraz Wirtualna Polska. Wizerunkowo.com zajmuje się między innymi media relations oraz organizacją i obsługą eventów. Od lat silnie działa też w blogosferze – specjalizuje się w nawiązywaniu relacji z blogerami i vlogerami oraz realizuje i koordynuje akcje z ich udziałem.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024