W połowie marca wystartuje kampania reklamowa Vistuli z udziałem Roberta Lewandowskiego, która promować będzie kolekcję odzieży na wiosnę i lato 2016. Robert Lewandowski to ceniony piłkarz na świecie, a jego osobowość doskonale wpisuje się w strategię marki. Hasło towarzyszące kampanii to „Współczesny dżentelmen”.
Osobą Roberta Lewandowskiego zainteresowane są największe zespoły piłkarskie na świecie. W styczniu 2015 roku w plebiscycie FIFA i „France Football” na najlepszego piłkarza 2015 roku Robert Lewandowski znalazł się w takim gronie jak: Leo Messi, Cristiano Ronaldo i Neymar. Jego popularność na polskim oraz zagranicznych rynkach ma ogromne znaczenie dla strategii wizerunkowej marki Vistula, która do współpracy zaprasza cenione osobowości ze świata mody, filmu oraz sportu.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Sesja zdjęciowa Vistuli została wykonana w surowym, nowoczesnym wnętrzu, które stało się doskonałym tłem do wyeksponowania nowych konstrukcji garniturów, marynarek, koszul i pozostałych elementów męskiej garderoby składające się na bogatą wiosenno-letnią propozycję marki.
Dominującym kolorem kolekcji na wiosnę i lato są wszelkie odcienie niebieskiego – od głębokich granatów po intensywne turkusy, a towarzyszy im żywiołowa paleta czerwieni, zieleni, beżu i bieli, wzbogacona multikolorowymi melanżami i bogactwem wzorów. Zastosowana wysoka jakość tkanin, pozwala czuć się komfortowo przez cały dzień. Obok garniturów w kolekcji promowanej przez Roberta Lewandowskiego znajdziemy dzianinowe marynarki, bawełniane koszule, lekkie dwustronne kurtki z farbowanych puchem i pierzem, spodnie, dzianiny oraz całą gamę akcesoriów, będących nieodzownym atrybutem współczesnego dżentelmena.
„W kolekcjach Vistuli stawiamy na klasykę, wzbogaconą nowoczesnymi rozwiązaniami krawieckimi, a zaproponowana przez nas kolorystyka, doskonale podkreśla walory urody Polaków”- mówi Wojtek Bednarz, projektant marki Vistula.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Bohaterem sesji jest dojrzały, odnoszący sukcesy mężczyzna, który ceni wysokiej jakości produkty, klasykę, wygodę i zdrowy tryb życia.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
„Robert Lewandowski doskonale odnalazł się w roli modela Vistuli, który na planie był równie profesjonalny, co na boisku” – mówi Patrycja Hatalska, dyrektor marketingu marki Vistula.
Kontrakt z Robertem Lewandowskim obejmuje roczną współpracę, a jego twarz zobaczymy w wiosenno-letniej oraz jesienno-zimowej kampanii Vistuli. Zdjęcia z udziałem gwiazdy na nadchodzący sezon wykonała Iza Grzybowska. Akcji promocyjnej towarzyszyć będzie film autorstwa Kuby Kossaka.
Kampania promująca wiosenno-letnią kolekcję rozpocznie się w połowie marca i obejmie pełen zakres działań marketingowych.