Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek pokierują kreacją w warszawskim studio Deloitte Digital

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek pokierują kreacją w warszawskim studio Deloitte Digital

Do zarządzanego przez Michała Owczarka działu Strategy+Creative Deloitte Digital, dołączyli Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek, obejmując stanowiska dyrektorów kreatywnych. Przechodzą z DDB&tribal, gdzie pracowali od 6 lat, od 2 lat jako Deputy Creative Directors.

Drozdowska i Książek będą zarządzali zespołem kreatywnym w warszawskim oddziale agencji, która właśnie otwiera swoje biuro w stolicy. Łódzki zespół kreacji reprezentują: dyrektor kreatywna Ewa Trzewikowska (która przeszła w 2014 roku z Havas Worldwide) oraz dyrektorzy artystyczni Dominik Jankowski i Piotr Kacprzak.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Szefem zarówno kreacji jak i strategii całej Deloitte Digital jest Michał Owczarek, który zajmuje stanowisko Strategy&Creative Directora Deloitte Digital.
Michał Owczarek zapowiada dalszy rozwój agencji w Warszawie.

- Deloitte Digital pozwoli nam połączyć technologię z myśleniem koncepcyjnym i strategicznym - tłumaczy swoją decyzję Magda. Dziś każda kampania musi być wsparta technologią - dodaje Mateusz - jednak punktem wyjścia powinna być zawsze marka, ludzie i ich potrzeby, a nie narzędzia. Od kilku lat realizujemy głównie kampanie digital, ale do Deloitte Digital wnosimy też nasze ATL-owe doświadczenie - dodaje Magda - okazuje się bardzo przydatne przy realizacji kampanii wykorzystujących wideo czy fotografię.

Magda i Mateusz pracują w branży od kilkunastu lat, a jako zespół od ośmiu. W ich dorobku są nagradzane w Cannes, na Eurobest i Golden Drum kampanie, m.in. Rozkład Jazdy i Chalkboard Menu dla McDonald’s, Sztuka, której nikt nie widział dla Fundacji Audiodeskrypcja czy Park&Drive dla salonu Volkswagena. Realizowali kampanie dla takich marek jak Algida, Allegro, PZU, McDonald’s, Renault, Biedronka, Mercedes-Benz, Coca-Cola czy Lech. Ich doświadczenie obejmuje zarówno działania ATL i BTL, jak i digital i mobile.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij