TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek pokierują kreacją w warszawskim studio Deloitte Digital

Do zarządzanego przez Michała Owczarka działu Strategy+Creative Deloitte Digital, dołączyli Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek, obejmując stanowiska dyrektorów kreatywnych. Przechodzą z DDB&tribal, gdzie pracowali od 6 lat, od 2 lat jako Deputy Creative Directors.
O autorze
1 min czytania 2016-02-23

Drozdowska i Książek będą zarządzali zespołem kreatywnym w warszawskim oddziale agencji, która właśnie otwiera swoje biuro w stolicy. Łódzki zespół kreacji reprezentują: dyrektor kreatywna Ewa Trzewikowska (która przeszła w 2014 roku z Havas Worldwide) oraz dyrektorzy artystyczni Dominik Jankowski i Piotr Kacprzak.

Szefem zarówno kreacji jak i strategii całej Deloitte Digital jest Michał Owczarek, który zajmuje stanowisko Strategy&Creative Directora Deloitte Digital.
Michał Owczarek zapowiada dalszy rozwój agencji w Warszawie.

– Deloitte Digital pozwoli nam połączyć technologię z myśleniem koncepcyjnym i strategicznym – tłumaczy swoją decyzję Magda. Dziś każda kampania musi być wsparta technologią – dodaje Mateusz – jednak punktem wyjścia powinna być zawsze marka, ludzie i ich potrzeby, a nie narzędzia. Od kilku lat realizujemy głównie kampanie digital, ale do Deloitte Digital wnosimy też nasze ATL-owe doświadczenie – dodaje Magda – okazuje się bardzo przydatne przy realizacji kampanii wykorzystujących wideo czy fotografię.

Magda i Mateusz pracują w branży od kilkunastu lat, a jako zespół od ośmiu. W ich dorobku są nagradzane w Cannes, na Eurobest i Golden Drum kampanie, m.in. Rozkład Jazdy i Chalkboard Menu dla McDonald’s, Sztuka, której nikt nie widział dla Fundacji Audiodeskrypcja czy Park&Drive dla salonu Volkswagena. Realizowali kampanie dla takich marek jak Algida, Allegro, PZU, McDonald’s, Renault, Biedronka, Mercedes-Benz, Coca-Cola czy Lech. Ich doświadczenie obejmuje zarówno działania ATL i BTL, jak i digital i mobile.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj