Wygraj zajęcia z Arleną Witt – nowy konkurs Orange Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wygraj zajęcia z Arleną Witt – nowy konkurs Orange Polska

Do 26 lutego trwa konkurs „Po lekcjach w sieci”, w którym można wygrać udział w zajęciach przygotowanych i prowadzonych przez Arlenę Witt, autorkę youtubowego kanału „Po Cudzemu”, w którym uczy, jak mówić po angielsku i się tego nie bać. Organizatorem konkursu jest VML Poland.

Po gościnnym występie Arleny Witt w spocie telewizyjnym Orange, konkurs ten jest kolejnym elementem kampanii 360 stopni, integrującej działania ATL, BTL i digital. Głównym składnikiem oferty Orange jest „fundowanie Neostrady” – kupując pakiet z 4 kartami SIM, klient otrzymuje rabat w wysokości 70 zł, pokrywający w całości opłatę za Neostradę. Jest to jedyna taka oferta na rynku, ponieważ żaden z operatorów nie dodaje Internetu stacjonarnego do pakietów rodzinnych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Jeśli macie między 13 a 18 lat możecie wziąć udział w konkursie „Po lekcjach w sieci”, organizowanym przez Orange, w którym można wygrać lekcję ze mną. Na niej razem pogadamy o tym, jak samodzielnie – ale z pomocą Internetu – doskonalić angielski po szkole – zaprasza Arlena Witt w najnowszym nagraniu „Jak szukać wiedzy w Internecie? | Po Cudzemu #30”.

Cały odcinek, poświęcony sposobom na wyszukiwanie wartościowych informacji w Internecie można obejrzeć tutaj: 

 

By wziąć udział w konkursie należy odwiedzić stronę www.polekcjachwsieci.pl, wypełnić krótki quiz dotyczący programu Arleny Witt i odpowiedzieć na pytanie otwarte.

Laureaci konkursu spotkają się z Arleną Witt w Warszawie w pierwszej połowie marca.

Całość działań w ramach kampanii zintegrowanej wypracowany został wspólnie z agencją Publicis Poland. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative Media.

Agencja VML Poland odpowiedzialna jest również za kampanię display z video, w którym Arlena Witt zaprasza do udziału w konkursie, landing page oraz kampanię w serwisie Facebook.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij