TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Czas na… Pyszne.pl” – nowa kampania wdrażana jednocześnie w 5 krajach europejskich

Pod hasłem "Czas na... Pyszne.pl" polski lider rynku zamówień jedzenia w Internecie wdraża nową, zintegrowaną kampanię reklamową.
O autorze
1 min czytania 2016-02-25

Premierą telewizyjną pierwszego spotu reklamowego rozpoczęła się kolejna kampania Pyszne.pl – największego w Polsce serwisu do zamawiania jedzenia w Internecie. Akcja spotu rozpoczyna się pewnego ulewnego i wietrznego wieczora. Parze w średnim wieku wypoczywającej przed telewizorem zaczyna doskwierać głód. W lodówce pusto, a wyjście o tej porze do najbliższego sklepu jawi się niczym trudna przeprawa, mogąca zakończyć się całkowitą porażką. Na szczęście jest też inna możliwość – skorzystanie z serwisu Pyszne.pl i zamówienie smakowitego posiłku z dostawą do domu. 

W naszej nowej kampanii naturalna dla człowieka skłonność do szukania prostych, a zarazem skutecznych rozwiązań ukazana jest w znanych każdemu sytuacjach, w których brak ochoty lub czasu na gotowanie – gdy lodówka jest pusta, gdy pada, gdy nieoczekiwanie musimy zostać dłużej w pracy. Odwołując się do momentów przydarzających się niemal każdemu, kampania nie tylko zwiększa świadomość samej marki, ale również bezpośrednio zachęca do skorzystania z naszej usługi.– opowiada Marta Czarnecka, dyrektor marketingu Pyszne.pl.

Kampania prowadzona będzie w telewizji, outdoorze, digitalu oraz w Social Media. Warto również wspomnieć, że ruszyła ona równolegle w pięciu państwach europejskich, gdzie aktywnie międzynarodowa grupa Takeaway.com, do której należy marka – w Polsce, Holandii, Belgii, Niemczech i Austrii. Przekaz musiał więc być zrozumiały we wszystkich krajach, o co zadbała holenderska agencja reklamowa Eigen Fabrikaat.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj