Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Samsung kolejny raz wybiera Leo Burnett

Agencja reklamowa Leo Burnett wygrała przetarg na obsługę produktów z kategorii Brown Goods marki Samsung Electronics Polska. Będzie odpowiedzialna za działania z zakresu ATL oraz DIGITAL produktów RTV i audio dla klientów indywidualnych.
O autorze
0 min czytania 2016-02-25

Leo Burnett współpracuje z marką Samsung od 2012 roku. Dotychczas agencja zajmowała się obsługą działu IT&Mobile.

– Nasza znajomość produktów oraz doświadczenie z kategorii IT&Mobile pozwoliły nam na stworzenie spójnej z filozofią marki strategii marketingowej. Telewizory i smartfony Samsung wiele łączy – współtworzą jeden, spójny ekosystem. Dlatego synergia działań na rzecz tych dwóch zbieżnych kategorii jest dla marki Samsung kluczowa – powiedział Adam Nowakowski, szef strategii Leo Burnet