Samsung kolejny raz wybiera Leo Burnett

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Samsung kolejny raz wybiera Leo Burnett

Agencja reklamowa Leo Burnett wygrała przetarg na obsługę produktów z kategorii Brown Goods marki Samsung Electronics Polska. Będzie odpowiedzialna za działania z zakresu ATL oraz DIGITAL produktów RTV i audio dla klientów indywidualnych.

Leo Burnett współpracuje z marką Samsung od 2012 roku. Dotychczas agencja zajmowała się obsługą działu IT&Mobile.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Nasza znajomość produktów oraz doświadczenie z kategorii IT&Mobile pozwoliły nam na stworzenie spójnej z filozofią marki strategii marketingowej. Telewizory i smartfony Samsung wiele łączy - współtworzą jeden, spójny ekosystem. Dlatego synergia działań na rzecz tych dwóch zbieżnych kategorii jest dla marki Samsung kluczowa – powiedział Adam Nowakowski, szef strategii Leo Burnet

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij