KERRIS współpracuje z Briefem

Agencja interaktywna KERRIS rozpoczęła współpracę z Briefem. Do zadań agencji należy przygotowanie identyfikacji graficznej oraz zaprojektowanie i wdrożenie strony internetowej 6. edycji rankingu „50 najbardziej kreatywnych w biznesie”.
O autorze
1 min czytania 2016-02-26

Za obsługę klienta odpowiada Maciej Makowski, Account Director w KERRIS Group, a projekt graficzny przygotowuje Krzysztof Nikiforuk, Art Director.

Ranking “50 najbardziej kreatywnych w biznesie” magazynu „Brief” to zestawienie 50 kreatywnych Polaków, którzy szczególnie w minionym roku wykazali się nieszablonowym myśleniem, stworzyli oryginalne projekty, bądź też na nowo odkryli potencjał, wydawać by się mogło, dawno wyeksploatowanego sektora. W rankingu znajdują się osoby prowadzące biznes na różną skalę i w różnych obszarach. Część z nich już teraz może pochwalić się dużymi osiągnięciami, inni dopiero wkraczają na rynek, chcąc sprzedać swój ciekawy pomysł. To, co łączy wszystkich wyróżnionych, to kreatywne podejście do biznesu, dzięki któremu mogą być zawsze o krok przed konkurencją. Wyniki szóstej już edycji rankingu poznamy 7 marca podczas uroczystej gali.

KERRIS jest jedną z najszybciej rozwijających się agencji interaktywnych na polskim rynku. Projektuje i dostarcza usługi z zakresu kreacji, nowych technologii i performance marketingu. Spośród dziesiątek rozwiązań dostępnych na rynku, wdraża te właściwe, skutecznie realizując cele biznesowe swoich partnerów. Należą do nich takie marki jak Porsche, L’Oréal Polska, Grupa LOTOS SA, MediaCom, NUTRICIA Polska, GROHE Polska, Lexus, Regenersis, Uber oraz czołowe domy mediowe i wiele inspirujących startupów.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj