#NAJLEPIEJ i nowa kampania Virgin Mobile

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
#NAJLEPIEJ i nowa kampania Virgin Mobile

24 lutego Virgin Mobile wprowadziło na rynek pakiet #NAJLEPIEJ, obejmujący nielimitowane rozmowy, SMS-y i 8 GB internetu za 39 złotych – dla wszystkich i na zawsze. Nowy produkt wspiera kampania reklamowa, w której główną bohaterką – już kolejny raz – będzie charyzmatyczna Gigababcia.

Popularne powiedzenia, znane z codziennego życia, to charakterystyczne elementy nowej kampanii Virgin Mobile Polska, dzięki czemu spot, kreacje internetowe i outdoor mocno podkreślają brak haczyków i przejrzystość oferty #NAJLEPIEJ. Całość jest wciąż utrzymana w formule rozpieszczania, z którą marka jest kojarzona od dłuższego czasu. Operator informuje, że zarówno nielimitowane rozmowy, SMS-y, jak i 8GB internetu przysługują wszystkim, bez ograniczenia czasowego i bez umowy, niezależnie od tego, czy są nowymi klientami, czy korzystają z jego usług od dawna. Dodatkowym atutem oferty, który ukazywany jest w kampanii, są ekstra gigabajty dla osób przenoszących numer do Virgin Mobile. Tacy klienci, przy tym samym pakiecie, otrzymują na zawsze, dziesięć zamiast ośmiu gigabajtów internetu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Działania marketingowe obejmują spoty telewizyjne i radiowe w głównych oraz tematycznych stacjach, reklamę w internecie (od 26 lutego), a także OOH w głównych miastach w Polsce i kontekstowe kreacje w ramkach reklamowych w warszawskim metrze (od 1 marca). Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Lubię to - linked by Isobar (Karol Ruciński, Katarzyna Jarzyna, Maciej Kozina i Joanna Biernacka) oraz iProspect (Beata Nowalska Karolina Gardzińska i Paulina Krzętowska). Po stronie Virgin Mobile - Agnieszka Flis, Monika Mierzejewska, Anna Krawiec oraz Piotr Suchodolski. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją LocoMotive. Za zakup mediów po stronie Virgin Mobile odpowiadają Agnieszka Flis i Monika Mierzejewska, natomiast planowanie kampanii zlecono Mindshare (Anna Bieńkowska).

Dodatkowe gigabajty dla przenoszących numer i ekstra pakiety #FREEMIUM

Oprócz nowego pakietu #NAJLEPIEJ, Virgin Mobile wprowadziło także stałą promocję dla osób przenoszących numer i aktywujących jeden z dostępnych pakietów. Każdy nowy klient otrzyma dodatkowy transfer danych na zawsze i co miesiąc, w zależności od wybranej oferty. W przypadku pakietu #PEŁENLUZ za 19 złotych będzie to gratisowe 500 MB (czyli łącznie 2,5 GB), dodatkowy 1 GB (łącznie 5 GB) do oferty #BEZLIMITU za 29 złotych oraz aż 3 GB w prezencie do pakietu #DLAMNIESUPER za wciąż promocyjne 49 złotych, co daje łącznie 13 GB internetu na stałe. Z kolei osoby przenoszące numer, które zechcą skorzystać z nowego pakietu #NAJLEPIEJ, otrzymają 10 zamiast 8 gigabajtów.

Od 24 lutego w ofercie Virgin Mobile pojawi się również pięć nowych pakietów za #PÓŁDARMO, obowiązujących jako dodatki do flagowego #FREEMIUM:

  • 30 SMS-ów, 30 minut i 300 MB transferu danych za 6 złotych
  • 60 SMS-ów, 60 minut i 600 MB transferu danych za 10 złotych
  • SMS-y i minuty bez limitu do wszystkich sieci za 25 złotych
  • Nielimitowane rozmowy i 3 GB transferu danych za 25 złotych
  • Nielimitowane SMS-y i 3 GB transferu danych za 15 złotych

Sam pakiet #FREEMIUM w podstawowej wersji obejmuje 300 MB transferu danych z maksymalną prędkością 4G LTE, 30 minut rozmów oraz 30 SMS-ów do wszystkich sieci – bez żadnych opłat i bez umowy. Jest ważny przez 30 dni i odnawia się automatycznie, co miesiąc.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij