„Dwa Szybkie Żubry” ruszają z kopyta z 14 milionami piw do wygrania

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Dwa Szybkie Żubry” ruszają z kopyta  z 14 milionami piw do wygrania

Już od 1 marca rusza akcja promocyjna „Dwa Szybkie Żubry”, w ramach której Żubr rozda aż 14 milionów piw. Każdy konsument, który pod kapslem lub zawleczką znajdzie hasło „Wygrałeś 2 Żubry”, będzie mógł odebrać dwa piwa Żubr.

Akcji, która potrwa do czerwca 2016 roku, towarzyszy silne wsparcie w mediach oraz punktach sprzedaży.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„W ramach nowej promocji konsumenci najpopularniejszej marki piwnej w Polsce będą mogli wygrać, w odróżnieniu od innych tego typu loterii, nie jedno, a dwa piwa. Akcję promocyjną wspiera nowa historia Żubra pod tytułem „Nie ma jak dwa szybkie żubry”. Spot w charakterystycznej i lubianej konwencji, nawiązuje bezpośrednio do możliwości wygrania dwóch piw w naszej promocji” - mówi Maciej Kuś, Junior Brand Manager Żubra.

W ramach promocji do zwycięzców trafi ponad 14 milionów puszek Żubra w okresie zaledwie czterech miesięcy. Wygraną będzie można odbierać do końca lipca w wybranych sklepach

na terenie całego kraju. Sklepy wydające nagrody będą oznaczone naklejką  „Tu odbierz nagrodę”. Lista sklepów wydających nagrody wraz z regulaminem promocji, dostępne będą od 1 marca na stronie.

Promocja „Dwa Szybkie Żubry” wsparta jest ogólnopolską kampanią telewizyjną wykorzystującą, 30- i 15-sekundowe spoty. Zaplanowane są także działania reklamowe w radiu, prasie, digitalu oraz na billboardach i w punktach sprzedaży. Za przygotowanie nowej kampanii telewizyjnej odpowiadają agencje: PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image. Za działania w social media oraz PR odpowiada agencja Tailor Made PR. Designy opakowań promocyjnych przygotowała agencja PRISM Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy mediowe MEC i Zenith Opti Media.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij