TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Dwa Szybkie Żubry” ruszają z kopyta z 14 milionami piw do wygrania

Już od 1 marca rusza akcja promocyjna „Dwa Szybkie Żubry”, w ramach której Żubr rozda aż 14 milionów piw. Każdy konsument, który pod kapslem lub zawleczką znajdzie hasło „Wygrałeś 2 Żubry”, będzie mógł odebrać dwa piwa Żubr.
O autorze
1 min czytania 2016-03-01

Akcji, która potrwa do czerwca 2016 roku, towarzyszy silne wsparcie w mediach oraz punktach sprzedaży.

„W ramach nowej promocji konsumenci najpopularniejszej marki piwnej w Polsce będą mogli wygrać, w odróżnieniu od innych tego typu loterii, nie jedno, a dwa piwa. Akcję promocyjną wspiera nowa historia Żubra pod tytułem „Nie ma jak dwa szybkie żubry”. Spot w charakterystycznej i lubianej konwencji, nawiązuje bezpośrednio do możliwości wygrania dwóch piw w naszej promocji” – mówi Maciej Kuś, Junior Brand Manager Żubra.

W ramach promocji do zwycięzców trafi ponad 14 milionów puszek Żubra w okresie zaledwie czterech miesięcy. Wygraną będzie można odbierać do końca lipca w wybranych sklepach

na terenie całego kraju. Sklepy wydające nagrody będą oznaczone naklejką  „Tu odbierz nagrodę”. Lista sklepów wydających nagrody wraz z regulaminem promocji, dostępne będą od 1 marca na stronie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Promocja „Dwa Szybkie Żubry” wsparta jest ogólnopolską kampanią telewizyjną wykorzystującą, 30- i 15-sekundowe spoty. Zaplanowane są także działania reklamowe w radiu, prasie, digitalu oraz na billboardach i w punktach sprzedaży. Za przygotowanie nowej kampanii telewizyjnej odpowiadają agencje: PZL, dom produkcyjny OTO Film oraz Platige Image. Za działania w social media oraz PR odpowiada agencja Tailor Made PR. Designy opakowań promocyjnych przygotowała agencja PRISM Studio. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy mediowe MEC i Zenith Opti Media.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się