Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Ważne momenty Wapniaka

Pierwsza randka z miłością swojego życia, zaręczyny lub awans w pracy – każdy inaczej definiuje ważne życiowe momenty. Wonga.com, firma oferująca komfortowe pożyczki przez internet, w prowadzonej od kilku miesięcy kampanii „Ważne momenty w życiu” bada między innymi, jakie wydarzenia są dla Polaków..
O autorze
1 min czytania 2016-03-01

najistotniejsze. W ramach najnowszej odsłony kampanii firma nawiązała współpracę ze znanym polskim youtuberem Wapniakiem.

26 lutego Wapniak opublikował na swoim kanale film zatytułowany „Ważne momenty w życiu”, w którym gwiazda polskiego YouTube’a pyta przechodniów o sytuacje będące punktem zwrotnym w ich życiu. Bohaterowie filmiku opowiadają o swoich pasjach, sukcesach i planach, motywując widzów do działania oraz inspirując ich do wykorzystania życiowej szansy.

Wapniak, czyli Maciej Wapiński, jest jednym z najpopularniejszych polskich youtuberów.

W swoich filmach skupia się na pozytywnym i praktycznym rozwoju osobistym, w lekki i zabawny sposób pokazując, że przemiana mentalna jest możliwa.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Partnerem najnowszego filmu autorstwa Wapniaka jest firma wonga.com, która w ramach kampanii pod tym samym tytułem co film od kliku miesięcy publikuje wyniki badań na temat ważnych momentów w życiu Polaków.

Współpraca z Wapniakiem to już druga kooperacja firmy wonga.com z polskimi youtuberami. We wrześniu ubiegłego roku wonga.com była partnerem odcinka „Arytmetyka w życiu” na popularnym kanale YouTube Matura to Bzdura.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Film „Ważne momenty w życiu” poniżej:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się