najistotniejsze. W ramach najnowszej odsłony kampanii firma nawiązała współpracę ze znanym polskim youtuberem Wapniakiem.
26 lutego Wapniak opublikował na swoim kanale film zatytułowany „Ważne momenty w życiu”, w którym gwiazda polskiego YouTube’a pyta przechodniów o sytuacje będące punktem zwrotnym w ich życiu. Bohaterowie filmiku opowiadają o swoich pasjach, sukcesach i planach, motywując widzów do działania oraz inspirując ich do wykorzystania życiowej szansy.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wapniak, czyli Maciej Wapiński, jest jednym z najpopularniejszych polskich youtuberów.
W swoich filmach skupia się na pozytywnym i praktycznym rozwoju osobistym, w lekki i zabawny sposób pokazując, że przemiana mentalna jest możliwa.
Partnerem najnowszego filmu autorstwa Wapniaka jest firma wonga.com, która w ramach kampanii pod tym samym tytułem co film od kliku miesięcy publikuje wyniki badań na temat ważnych momentów w życiu Polaków.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Współpraca z Wapniakiem to już druga kooperacja firmy wonga.com z polskimi youtuberami. We wrześniu ubiegłego roku wonga.com była partnerem odcinka „Arytmetyka w życiu” na popularnym kanale YouTube Matura to Bzdura.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Film „Ważne momenty w życiu” poniżej: