Miliardowy groupon to oferta promocyjna o wartości od 11 do 20 dolarów na zakup pizzy i innych dań kuchni włoskiej w Pirrone’s Pizzeria w St. Louis w Stanach Zjednoczonych.
– Bardzo się cieszymy, że udało nam się dołączyć do elitarnego klubu „miliardowych” marek i znanych osób. Z drugiej strony podchodzimy do naszego sukcesu z pokorą – powiedział Rich Williams, CEO Groupon. – Ogromne podziękowania należą się naszym partnerom, którzy oddali promocję własnych biznesów w nasze ręce oraz naszym klientom, którzy na co dzień śledzą nasze oferty w poszukiwaniu najlepszych firm w okolicy.
Zobacz również
– To świetnie, że miliardowy groupon został sprzedany przez naszą rodzinną firmę – powiedział Jay Jaworski, właściciel Pirrone’s Pizza. – Groupon to dobry pomysł na promocję w lokalnej społeczności. Bardzo skutecznie przyciągamy nowych klientów oraz sprawiamy, że stają się stałymi bywalcami naszego lokalu.
Ciekawe statystyki – miliard sprzedanych grouponów to:
- 359 km burgerów ułożonych jeden na drugim, to tyle co 1 554 Pałaców Kultury.
- 502 lata zajęć jogi albo tyle, ile zajęłoby obejrzenie wszystkich siedmiu części Gwiezdnych Wojen 282 986 razy.
- 4 miliony zabiegów usunięcia owłosienia, w wyniku których opróżniono 2 biliony mieszków włosowych.
- 134 miliony rzutów kulą do kręgli, to prawie tyle, ilu mieszkańców mają łącznie Polska, Niemcy i Holandia.
Ponad 13 miliardów dolarów zainwestowane w lokalne biznesy i społeczności.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Pirrone’s Pizzeria otrzyma 10 tys. dolarów w podziękowaniu za pomoc Groupon w przekroczeniu progu 1 miliarda. Kat Rowe z St. Louis, klientka, która nabyła miliardowy groupon, otrzyma roczny darmowy pakiet grouponów1.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Pierwszy groupon sprzedano w październiku 2008 r. na zakup pizzy o wartości od 13 do 26 dolarów w Motel Bar w Chicago.