SMG Polska w światowej czołówce rankingu WARC100

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
SMG Polska w światowej czołówce rankingu WARC100

Prestiżowy, międzynarodowy serwis Warc.com, poświęcony komunikacji marketingowej, reklamie i ekonomii opublikował wyniki dorocznego raportu dotyczącego najlepszych firm, marek i kampanii marketingowych na świecie w 2015 r.

Na szóstym miejscy w globalnym zestawieniu WARC100 agencji mediowych uplasowała się agencja SMG Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Podobnie jak w ubiegłym roku na szczycie rankingu agencji mediowych znalazło się biuro Starcom Mediavest Group Chicago, a na drugie miejsce awansował SMG Nowy Jork. Polski oddział SMG w ubiegłorocznym rankingu WARC100 zajął 12. miejsce i był to najlepszy wynik wśród wszystkich agencji marketingowych z Polski. W tegorocznym rankingu, z 53,5 pkt., agencja uplasowała się najwyżej w historii - na 6. miejscu: http://bit.ly/SMGPolskawTOPWarc100

- Biorąc pod uwagę kryteria jakimi kieruje się WARC tworząc swój ranking, czyli sukcesy w najważniejszych konkursach oceniających efektywność działań marketingowych dla klientów i strategie, trudno znaleźć bardziej miarodajny dowód na to, że agencja, którą tworzymy w Polsce, zmierza w najlepszym kierunku. Myślę, że to sukces nie tylko SMG Polska, ale całej branży marketingowej w Polsce, która w ten sposób jest dostrzegana na arenie międzynarodowej – mówi Piotr Piętka, Prezes Zarządu SMG Polska. 

Na sukces SMG Polska w rankingu WARC100 miały wpływ nagrody w ubiegłorocznych konkursach: EFFIE Awards, Mixx Awards i Golden Arrow.  Agencja zdobyła tytuł agencji mediowej roku Effie Awards, agencji mediowej roku Mixx Awards oraz Grand Prix w konkursie Golden Arrow.

Serwis WARC opublikował także listy najlepszych agencji kreatywnych, agencji digitalowych, kampanii reklamowych, holdingów reklamowych, sieci agencji, marek i reklamodawców oraz lokalnych rynków. Polska wśród wszystkich krajów zajęła 14. pozycję. Awansując z miejsca 17. w 2015 r.  Rankingi WARC100 dostępne są tutaj: http://www.warc.com/warc100.100

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij