TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Oranżada Hellena szuka muzycznych talentów

Na antenę Telewizji Polsat powraca największe muzyczne widowisko – Must Be The Music. Przed nami już jedenasta edycja tego programu. Sponsorem show jest producent kultowej Oranżady Hellena.
O autorze
1 min czytania 2016-03-02

Tylko muzyka

Każda z poprzednich dziesięciu show przyciągała przez ekrany telewizorów miliony widzów. Sukces programu tkwi w utalentowanych uczestnikach, mogących prezentować własną twórczość, a także              w charyzmatycznym jury i prowadzących, którzy zjednali sobie sympatię fanów MBTM. Czerwona Oranżada Hellena w puszce dołącza w tym sezonie do programu w roli sponsora. Impulsowy format zapewnia szybkie orzeźwienie wszystkim spragnionym uczestnikom, którzy podczas występów zmagają się z ogromnymi emocjami.

Pasjonująca droga do sukcesu

W jedenastej edycji show – tradycyjnie już – można spodziewać się wielkich uniesień, śmiechu i wzruszeń. Wszyscy fani z niecierpliwością oczekują nie tylko na muzyczne występy, lecz także na… opinie nowego jurora. W tegorocznej edycji show, w gronie jurorów – obok Kory, Elżbiety Zapendowskiej i Adama Sztaby, zobaczymy Tymona Tymańskiego – kontrowersyjnego muzyka i performera.

Surowe opinie jury idealnie zrównoważy sponsor programu. Czerwona Oranżada Hellena puszce wprowadza relaksujący, rozrywkowy klimat, a musujące bąbelki radośnie odprężają – tego nie odmówi sobie żaden uczestnik programu. W tym sezonie marka silnie zaznacza swój imprezowy charakter i unikalność. Indywidualizm podkreśla szukając muzycznych talentów w całej Polsce.

Doskonała zabawa i jedyne w swoim rodzaju muzyczne talenty, które orzeźwią muzyczną scenę – tego nie zabraknie w nowej edycji Must Be The Music.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Pierwszy odcinek XI edycji Must Be The Music już 6 marca o godz. 20.05 na antenie telewizji Polsat. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing