Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Sylwia Olech w Grupie Wirtualna Polska

Z dniem 1 marca do zespołu Grupy Wirtualna Polska dołączy Sylwia Olech, związana dotąd z wydawnictwem Edipresse. Obejmie nowo utworzone stanowisko Dyrektora Wydawniczego serwisu Pudelek.
O autorze
1 min czytania 2016-03-02

Będzie odpowiadała za opracowywanie i realizację spójnej strategii  rozwoju  brandu Pudelek (w tym pudelek.pl, pudelek.tv oraz pudelekx.pl), koordynację procesu wydawniczego oraz zarządzanie kilkunastoosobowym zespołem redakcyjnym.

Przez ostatnich kilka miesięcy przygotowywaliśmy się do dużych zmian w serwisie, zarówno w warstwie redakcyjnej,  jak i produktowej. W planach mamy uruchomienie autorskich formatów wideo, zamierzamy też korzystać z doświadczeń Grupy w obszarze transmisji wideo. Będziemy rozbudowywać zespół, m.in. po to, by zwiększać  liczbę publikacji, w tym  materiałów ekskluzywnych.

Zaktywizujemy się też w obszarze social media. – mówi Edyta Sidwa, Dyrektor Produktu Rozrywka i Serwisów Gwiazdorskich w GWP – Chcemy ugruntować naszą pozycję lidera segmentu people i systematycznie zwiększać dystans do konkurencji, dlatego postawiliśmy na doświadczenie oraz umiejętności menadżerskie Sylwii Olech. 

Sylwia Olech z rynkiem medialnym związana jest od 1997 roku. W latach 1997-2002 pracowała jako dziennikarka m.in. w „Blasku”, „Gali”, „Marie Claire” (tu oraz w „Madame Figaro” była też redaktorem działu kultura). Od 2002 roku związana z miesięcznikiem „Pani”, gdzie zaczynała jako szef działu psychologia, seks, zdrowie, a następnie została zastępcą redaktor naczelnej. Od stycznia 2008 roku na stanowisku zastępcy redaktor naczelnej dwutygodnika people „Party” (wyd. Edipresse). Odpowiadała również za prowadzenie wydań specjalnych „Party Style” (dwa wydania w roku) i „Party Kids”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W czerwcu 2012 roku została zastępcą redaktor naczelnej dwutygodnika „Flesz”, pierwszego w Polsce magazynu kategorii people&style (wyd. Edipresse). Odpowiadała też za wydania specjalne „Flesz Trendy” oraz „Flesz Uroda”. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing