Goodyear z nowym dyrektorem marketingu na Europę Centralną

Piotr Nagalski w ostatnim czasie dołączył do zespołu Goodyear Dunlop Tires Company, gdzie objął stanowisko Consumer Marketing Director Central Europe.
O autorze
1 min czytania 2016-03-02

W ramach swoich obowiązków Piotr Nagalski będzie odpowiedzialny za nadzór nad wszystkimi realizowanymi przez firmę w regionie Europy Centralnej działaniami marketingowymi takimi jak brand marketing, marketing handlowy, marketing interaktywny oraz brand PR.

Nowy członek zespołu Goodyear Dunlop Tires Company posiada ponad 17 letnie doświadczenie marketingowo-sprzedażowe zdobyte w branży FMCG w Polsce, Wielkiej Brytanii oraz w regionie Europy Centralnej. Swoją karierę rozpoczął jako Brand Manager w Unileverze, następnie dołączył do Kimberly-Clark, gdzie zdobywał doświadczenia w Dziale Marketingu, a potem w Dziale Sprzedaży. Bezpośrednio przed objęciem obecnego stanowiska pracował przez 3 lata w Hochland Polska jako Dyrektor Marketingu. 

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie. Firma zatrudnia 66 000 osób i wytwarza swoje wyroby w 49 zakładach w 22 krajach na świecie. Posiada dwa Centra Innowacji w Akron, w stanie Ohio i Colmar-Berg, w Luksemburgu, które dostarczają najnowocześniejszych rozwiązań w zakresie produktów i usług, będących wyznacznikiem standardów i technologii w przemyśle. Więcej informacji na temat Goodyear i produktów firmy znajduje się na stronie www.goodyear.com/corporate. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A., która jest największym tego typu zakładem w Europie, zatrudniającym prawie 3 tys. osób. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj