Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowe opcje targetowania reklamy od Linkedln

Nowe opcje targetowania reklamy od Linkedln
Linkedln wprowadza dla reklamodawców nowe opcje targetowania reklamy. Teraz będą mogli zawęzić grupę odbiorców reklam i aktualności sponsorowanych do konkretnych firm, którym chcą przedstawić swoją ofertę.
O autorze
0 min czytania 2016-03-04

Do tej pory takich możliwości na Linkedln nie było. Podobne zawężenie reklamy wymagało wiele pracy i nieraz ręcznych ustawień. Portal ograniczał kierowanie reklamy także tylko do 100 firm.

Obecnie Linkedln chce dać reklamodawcom możliwość wykorzystania zbieranych przez nich danych.

Reklamodawcy będą mogli skorzystać z własnych list z kontami firm. Na podstawie wczytanych list Linkedln przejrzy 8 milionów firm posiadanych we własnej bazie i utworzy specjalny segment użytkowników do targetowania reklam.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W dalszym ciągu są dostępne także inne funkcje do zawężania grupy odbiorców, jak choćby zawężenie geograficzne. Dzięki temu reklamodawcy mają szansę trafić z ofertą do bardzo wąskiej, wybranej na własne potrzeby grupy odbiorców.

Słuchaj podcastu NowyMarketing