Nowe opcje targetowania reklamy od Linkedln

Nowe opcje targetowania reklamy od Linkedln

Linkedln wprowadza dla reklamodawców nowe opcje targetowania reklamy. Teraz będą mogli zawęzić grupę odbiorców reklam i aktualności sponsorowanych do konkretnych firm, którym chcą przedstawić swoją ofertę.

Do tej pory takich możliwości na Linkedln nie było. Podobne zawężenie reklamy wymagało wiele pracy i nieraz ręcznych ustawień. Portal ograniczał kierowanie reklamy także tylko do 100 firm.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Obecnie Linkedln chce dać reklamodawcom możliwość wykorzystania zbieranych przez nich danych.

Reklamodawcy będą mogli skorzystać z własnych list z kontami firm. Na podstawie wczytanych list Linkedln przejrzy 8 milionów firm posiadanych we własnej bazie i utworzy specjalny segment użytkowników do targetowania reklam.

W dalszym ciągu są dostępne także inne funkcje do zawężania grupy odbiorców, jak choćby zawężenie geograficzne. Dzięki temu reklamodawcy mają szansę trafić z ofertą do bardzo wąskiej, wybranej na własne potrzeby grupy odbiorców.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij