Soraya wybrała agencję Lemon Sky J. Walter Thompson Poland

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Soraya wybrała agencję Lemon Sky J. Walter Thompson Poland

Soraya wybrała Lemon Sky J. Walter Thompson Poland w procesie przetargu. Agencja stworzy strategię komunikacji oraz przeprowadzi kompleksowe działania reklamowe dla marki Soraya w prasie i internecie.

Soraya po raz pierwszy zleciła zewnętrznej agencji prace strategiczne i kreatywne dla swoich produktów. Dotychczas zarówno strategię komunikacji oraz jej egzekucję realizowała wewnętrznymi zasobami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Lemon Sky J. Walter Thompson Poland oraz Soraya wypracowały wspólny model partnerskiej współpracy, gdzie Klient traktuje agencję jako źródło wiedzy i potwierdzonych doświadczeniem kompetencji, a agencja oferuje swoje zasoby, consulting i gwarantowane wsparcie. Cieszy nas tak dojrzałe podejście do współpracy z agencją, bo świadczy o profesjonalizmie i wadze, jaką Klient przykłada do swojej marki”- mówi Beata Turlejska-Zduńczyk, CEO Lemon Sky J. Walter Thompson Poland.

Lemon Sky J. Walter Thompson Poland została wybrana w ramach przetargu spośród trzech agencji biorących w nim udział.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij