Konferencja Brandnovation - trendy, wyzwania w branży digital

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Konferencja Brandnovation - trendy, wyzwania w branży digital

25 lutego 2016 r. w siedzibie Hypermedia - linked by Isobar przy ulicy Czerskiej 12 odbyła się konferencja Brandnovation. W trakcie konferencji eksperci i praktycy z Europy oraz USA prezentowali case studies, omawiali trendy, możliwości oraz przyszłość w branży e-commerce i brand commerce.

Wartościowe relacje pomiędzy markami a konsumentami generują sprzedaż. Rolą technologii jest wspieranie dialogu i interakcji pomiędzy marką a konsumentem. Dzięki odpowiedniej interpretacji danych, wspieranej dopasowanymi rozwiązaniami technologicznymi, marka może zintensyfikować i spersonalizować kontakt z konsumentem. Konferencja Brandnovation zgromadziła ponad 100 marketerów – specjalistów, ekspertów i praktyków poszukujących wiedzy i inspiracji - którzy mieli okazję wysłuchać prelekcji  m.in. Marco Sawreya, (Director of Product Management, Webcollage by Answers) na temat budowania zaangażowania i lojalności klientów poprzez treści; Alexa Handcocka, (Senior Marketing Manager, Selligent GmbH) na temat cyfrowych doświadczeń klienta, które mają znaczący wpływ na sprzedaż, czy Zbigniewa Nasarzewskiego (Innovation Manager, Hypermedia linked by Isobar) i Artura Szatkowskiego (Innovation Project Manager, Hypermedia linked by Isobar), którzy zademonstrowali jak technologiczne rozwiązania wspierają sprzedaż i budują relacje z klientami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spotkanie było doskonałą okazją do nawiązania międzynarodowych kontaktów, wymiany doświadczeń, poznania nowych usług i nowatorskich rozwiązań z zakresu e-commerce, CRM, innowacyjnych technologii, które będą decydować o dalszym sukcesie firm i marek w szybko zmieniającym się otoczeniu biznesowym. 

We współpracy z klientami stajemy się coraz częściej doradcą biznesowym, a nie tylko dostawcą gotowych rozwiązań. Brandnovation było spotkaniem, poprzez które mieliśmy okazję dzielić się wiedzą z naszymi klientami i partnerami, pokazywać case study i inspirować do szukania nowych, lepszych, bardziej wartościowych form sprzedaży. W Hypermedia, która obchodzi w tym roku 20-lecie istnienia, obok strategii komunikacji marketingowej klienta, analizujemy dziś cały ekosystem technologii wspierających interakcje z konsumentami na każdym etapie jego doświadczeń z marką. Poprzez podejście Brand Commerce Consulting, wypracowujemy rekomendacje działań prowadzących do zbudowania i/lub wzmocnienia lojalności konsumentów poprzez wielokanałową personalizację, interaktywność oraz połączenie wszystkich punktów styku konsumenta z marką w jeden ekosystem. A co więcej, dostarczamy narzędzia ze świata „Creative Technology”, które umożliwią konsumentom dokonywanie transakcji w każdym możliwym punkcie styku z marką, tu i teraz.– Mówi Agnieszka Jaworska, Brand Commerce Director, Hypermedia linked by Isobar

Ogromnym zainteresowaniem uczestników konferencji cieszyła się strefa innowacji przygotowana przez zespół Creative Technology Team z Hypermedia – linked by Isobar. Strefa Innowacji to przestrzeń w której można było znaleźć i przetestować m.in.  Oculus Rift czy Samsung VR Gear.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij