TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Reklama dnia: Czy emotikonki dyskryminują dziewczyny? Always zna odpowiedź

Reklama dnia: Czy emotikonki dyskryminują dziewczyny? Always zna odpowiedź
Czy emotikonki posługują się steoretypami? W jaki sposób ukazują płeć piękną? Jak natomiast dziewczyny chcą, żeby je pokazywać? Na te pytania odpowiada nowa reklama Always #LikeAGirl - Girl Emojis.
O autorze
0 min czytania 2016-03-04

Emotikonki cieszą się ogromną popularnością zwłaszcza wśród płci pięknej. Czy jednak ikonki reprezentują dziewczyny, które ich używają? – takie pytanie zadało Always w swojej nowej reklamie Always #LikeAGirl – Girl Emojis. 

Dużo różowego koloru, brak ikonek pokazujących kobiety w cenionych zawodach (na przykład prawnik czy lekarz) oraz uprawiających aktywności sportowe – to tylko niektóre uwagi wypowiedziane przez młode dziewczyny na pytanie Always.

Czy w takim razie emotikonki również posługują się steoretypami? Jakie emotikonki chciałyby zobaczyć młode dziewczyny? Obejrzyjcie reklamę: 

Ps.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To oczywiście nie pierwsza reklama Always z cyklu #LikeAGirl. Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji, zobaczcie pozostałe:


Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ps. 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na temat emotikonek, choć w nieco innym kontekście, zwracała już uwagę marka Dove. Więcej na ten temat tutaj.