Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Reklama dnia: Czy emotikonki dyskryminują dziewczyny? Always zna odpowiedź

Reklama dnia: Czy emotikonki dyskryminują dziewczyny? Always zna odpowiedź
Czy emotikonki posługują się steoretypami? W jaki sposób ukazują płeć piękną? Jak natomiast dziewczyny chcą, żeby je pokazywać? Na te pytania odpowiada nowa reklama Always #LikeAGirl - Girl Emojis.
O autorze
0 min czytania 2016-03-04

Emotikonki cieszą się ogromną popularnością zwłaszcza wśród płci pięknej. Czy jednak ikonki reprezentują dziewczyny, które ich używają? – takie pytanie zadało Always w swojej nowej reklamie Always #LikeAGirl – Girl Emojis. 

Dużo różowego koloru, brak ikonek pokazujących kobiety w cenionych zawodach (na przykład prawnik czy lekarz) oraz uprawiających aktywności sportowe – to tylko niektóre uwagi wypowiedziane przez młode dziewczyny na pytanie Always.

Czy w takim razie emotikonki również posługują się steoretypami? Jakie emotikonki chciałyby zobaczyć młode dziewczyny? Obejrzyjcie reklamę: 

Ps.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

To oczywiście nie pierwsza reklama Always z cyklu #LikeAGirl. Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji, zobaczcie pozostałe:


Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ps. 2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na temat emotikonek, choć w nieco innym kontekście, zwracała już uwagę marka Dove. Więcej na ten temat tutaj.