Reklama dnia: Czy emotikonki dyskryminują dziewczyny? Always zna odpowiedź

Reklama dnia: Czy emotikonki dyskryminują dziewczyny? Always zna odpowiedź

Czy emotikonki posługują się steoretypami? W jaki sposób ukazują płeć piękną? Jak natomiast dziewczyny chcą, żeby je pokazywać? Na te pytania odpowiada nowa reklama Always #LikeAGirl - Girl Emojis.

Emotikonki cieszą się ogromną popularnością zwłaszcza wśród płci pięknej. Czy jednak ikonki reprezentują dziewczyny, które ich używają? – takie pytanie zadało Always w swojej nowej reklamie Always #LikeAGirl - Girl Emojis. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dużo różowego koloru, brak ikonek pokazujących kobiety w cenionych zawodach (na przykład prawnik czy lekarz) oraz uprawiających aktywności sportowe – to tylko niektóre uwagi wypowiedziane przez młode dziewczyny na pytanie Always.

Czy w takim razie emotikonki również posługują się steoretypami? Jakie emotikonki chciałyby zobaczyć młode dziewczyny? Obejrzyjcie reklamę: 

Ps.

To oczywiście nie pierwsza reklama Always z cyklu #LikeAGirl. Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji, zobaczcie pozostałe:

Ps. 2

Na temat emotikonek, choć w nieco innym kontekście, zwracała już uwagę marka Dove. Więcej na ten temat tutaj.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij