III edycja studiów z Marketingu Internetowego w AGH

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
III edycja studiów z Marketingu Internetowego w AGH

Do grona prowadzących zajęcia w ramach studiów podyplomowych z Marketingu Internetowego w krakowskiej Akademii Górniczo – Hutniczej dołączają kolejni cenieni w branży eksperci.

Wśród prowadzących zajęcia w ramach studiów z Marketingu Internetowego w AGH można odnaleźć m.in. takich ekspertów jak Paweł Tkaczyk, Maciej Budzich, Dominik Kaznowski, Paweł Sala, Andrzej Garapich czy Barbara Stawarz. W trzeciej edycji studiów do kadry dołączają m.in: Michał Sadowski (prezes Zarządu i współzałożyciel Brand24 S.A.), Grzegorz Błażewicz (prezes Zarządu i założyciel Benhauer), Marta Klimowicz (dyrektor ds. Marketingu w AdTaily), Magdalena Sikora (kierownik działu SEO w Expedia UK) oraz Tomasz Karwatka (prezes Zarządu Divante).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Rekrutacja na III edycję studiów z Marketingu Internetowego wystartowała 5 listopada 2012. Potrwa do końca stycznia 2013 roku. Studia z Marketingu Internetowego w jednej z najbardziej prestiżowych uczelni w kraju to kadra 31 prowadzących oraz 198 godzin zajęć w tym m.in. warsztaty w profesjonalnym studio foto-wideo.

Studia objęte są patronatem IAB Polska.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij