TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

III edycja studiów z Marketingu Internetowego w AGH

Do grona prowadzących zajęcia w ramach studiów podyplomowych z Marketingu Internetowego w krakowskiej Akademii Górniczo – Hutniczej dołączają kolejni cenieni w branży eksperci.
O autorze
0 min czytania 2012-12-18

Wśród prowadzących zajęcia w ramach studiów z Marketingu Internetowego w AGH można odnaleźć m.in. takich ekspertów jak Paweł Tkaczyk, Maciej Budzich, Dominik Kaznowski, Paweł Sala, Andrzej Garapich czy Barbara Stawarz. W trzeciej edycji studiów do kadry dołączają m.in: Michał Sadowski (prezes Zarządu i współzałożyciel Brand24 S.A.), Grzegorz Błażewicz (prezes Zarządu i założyciel Benhauer), Marta Klimowicz (dyrektor ds. Marketingu w AdTaily), Magdalena Sikora (kierownik działu SEO w Expedia UK) oraz Tomasz Karwatka (prezes Zarządu Divante).

Rekrutacja na III edycję studiów z Marketingu Internetowego wystartowała 5 listopada 2012. Potrwa do końca stycznia 2013 roku. Studia z Marketingu Internetowego w jednej z najbardziej prestiżowych uczelni w kraju to kadra 31 prowadzących oraz 198 godzin zajęć w tym m.in. warsztaty w profesjonalnym studio foto-wideo.

Studia objęte są patronatem IAB Polska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj