Nowa kampania zwraca uwagę na bogatą ofertę produktów oraz promuje marki z portfolio CCC. Zrezygnowano z udziału celebrytów, co było dotąd charakterystycznym elementem komunikacji marketingowej CCC. Poprzednio twarzami marki były m.in. Anja Rubik czy Anna Przybylska.
W kampanii wzięło udział aż 7 różnych kobiet, 3 mężczyzn oraz grupa dzieci. Zaprezentowana została najnowsza wiosenno-letnia kolekcja głównych marek CCC: marki obuwia skórzanego Lasocki oraz markowych butów sportowych Sprandi a także innych marek.
Zobacz również
Założeniem nowej kampanii jest ocieplenie i zbliżenie wizerunku marki CCC do konsumentów oraz przedstawienie różnorodności oferty: szerokiego wyboru butów i torebek, na różne życiowe okazje.
Komunikacja oparta jest na nowym pozycjonowaniu marki, podkreślającym, że każda kobieta ma swoje cele i potrzeby, które pragnie realizować. Kiedy czuje się dobrze i jest pewna siebie – idzie sięgać po więcej z życia. W ramach jednej platformy komunikacji przedstawione są różne typy kobiet oraz definicje ich potrzeb.
Stąd modułowa forma kampanii, wyrażająca się w hasłach: „Idę zmieniać świat”, „Idę po swoje”, „Idę dalej niż inni”, „Idę po szczęście”, „Idę tańczyć” oraz finałowe „Idę po więcej”.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Kampania prowadzona będzie od 4 marca przez 2 miesiące w formie 60, 30 i 15 sekundowych spotów, które będą emitowane w stacjach TV oraz w głównych sieciach kin w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Dodatkowo kreacje będzie można zobaczyć w prasie kobiecej oraz we wszystkich salonach CCC w Europie.
Kampania będzie mocno wspierana również w internecie.
Autorem koncepcji nowej komunikacji marki oraz kreacji całej kampanii jest agencja CHANGE, za reżyserię odpowiada kolektyw reżyserski – Państwo Rodzeństwo, zdjęcia – Łukasz Ziętek, a za produkcję – studio produkcyjne Lemon. W spotach został wykorzystany cover przeboju Nancy Sinatry – These Boots Are Made for Walking wykonany przez młodą polską wokalistkę Mary Komasa. Za zakup mediów dla wszystkich krajów z grupy CCC odpowiada dom mediowy MullenLowe Media Hub. Za kreację nowej strony internetowej i działania w social mediach odpowiada Os3.