Launch zasad reklamy behawioralnej dedykowanej mobile na EDAA Summit

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Launch zasad reklamy behawioralnej dedykowanej mobile na EDAA Summit

1 marca br. w Brukseli odbyła się EDAA Summit – konferencja, podczas której europejska branża reklamowa i digitalowa dyskutowała o kluczowych kwestiach związanych z reklamą behawioralną.

Podczas spotkania nastąpił również launch Europejskich Zasad Internetowej Reklamy Behawioralnej w obszarze mobile. Polskę reprezentował na konferencji Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Motywem przewodnim EDAA Summit było podsumowanie dotychczasowych, pięcioletnich działań European Digital Advertising Alliance na rzecz dobrych praktyk i zaleceń w zakresie reklamy behawioralnej, w których stworzenie były zaangażowane narodowe organizacje IAB oraz IAB Europe. Konferencja była także okazją do przedstawienia aktualizacji zasad o wytyczne dotyczące reklamy mobilnej, skierowanych głównie do podmiotów prowadzących działalność w ekosystemie reklamy mobilnej, takich jak sieci reklamowe, podmioty agregujące dane, platformy DSP i SSP, jak również dostawcy aplikacji mobilnych.

– Aktualizacja wytycznych dotyczących reklamy behawioralnej o ekosystem mobilny to istotny krok ku ujednoliceniu standardów i samoregulacji – dotychczas zasady obowiązywały tylko i wyłącznie w środowisku desktopowym, a teraz zostają rozszerzone na zakres rynku, który wcześniej nie był objęty zasadami OBA. To ważne, by regulacje te nadążały za rozwojem branży reklamowej oraz by polskie środowisko zaangażowało się w tę inicjatywę. Może się ona stać jednym ze skuteczniejszych rozwiązań zmniejszających dynamikę wzrostu blokowania reklam. Może być także odpowiedzią na zbliżającą się implementację europejskiego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych – mówi Włodzimierz Schmidt, Prezes Zarządu IAB Polska.

EDAA Summit to pierwsza konferencja zorganizowana przez Europejskie Stowarzyszenie Standardów Reklamy Interaktywnej (EDAA – European Digital Advertising Alliance), organizację certyfikującą firmy przestrzegające wytycznych dotyczących reklamy behawioralnej. Wytyczne te to m.in.: obowiązek posiadania łatwo dostępnej i zrozumiałej polityki prywatności, opisującej zakres zbieranych danych i sposób ich wykorzystania oraz edukacja konsumentów w zakresie Online Behavioral Advertising, kwestii ochrony i bezpieczeństwa przechowywanych danych i wykorzystania danych sensytywnych.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij