TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Warszawskie dzielnice po Królewsku

Ruszyła aktywacja marki Królewskie, jednej z najsilniejszych marek regionalnych w kraju. Lokalne piwo o prawdziwie warszawskich korzeniach rozpoczęło kampanię, w której główną rolę grają dzielnice miasta i ich indywidualny charakter.
O autorze
1 min czytania 2016-03-07

W nowej kampanii marka zwraca się bezpośrednio do mieszkańców i zaprasza do opowiedzenia o miejscach, które są unikalne i warte poznania, a przede wszystkim pozwalają im dobrze się czuć w swojej dzielnicy. Królewskie wspólnie z mieszkańcami tworzy właśnie nieoficjalną mapę Warszawy widzianej oczami jej mieszkańców.

Na stronie internetowej pod adresem ruszył konkurs, w którym warszawiacy zgłaszają swoje wyjątkowe, często sekretne miejsca Warszawy. Konkurs rozpoczął się 1 marca 2016 r. i potrwa 9 tygodni. Główną nagrodą jest lot widokowy nad Warszawą.

– Królewskie jako lokalna marka, stara się być zawsze blisko swoich konsumentów, dlatego w naszej akcji zapraszamy do odkrywania oblicza stolicy, którą znają tylko jej mieszkańcy. – mówi Anna Paciejewska, Kierownik Marki Królewskie – Wiemy z badań, że warszawiacy kochają Warszawę, ale szczególnie mocno utożsamiają się ze swoimi dzielnicami i te najlepiej znają. Królewskie jako najbardziej warszawskie piwo z autentycznymi stołecznymi korzeniami, wspólnie z mieszkańcami chce pokazać, że Warszawa to dużo więcej, niż Pałac Kultury i Kolumna Zygmunta.

W nowej kampanii Królewskie przedstawia się konsumentom bardzo lokalnie. Kreacje są dedykowane poszczególnym dzielnicom i ich symbolom. Konsumenci mogą zobaczyć, jak najbardziej warszawskie piwo widzi siebie na Żoliborzu, Ochocie czy Pradze. W kampanii zostało wykorzystanych 18 warszawskich kreacji. Powstała też kreacja dedykowana konsumentom spoza Warszawy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za kreację odpowiada agencja JUST, działania w kanale digital prowadzi Point of View, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MediaVest, a PR prowadzi agencja ROOTS PR.

Słuchaj podcastu NowyMarketing