TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Agnieszka Trzepacz w Neon Shake

W związku z dynamicznym rozwojem zespół wrocławskiej agencji ulega dalszej rozbudowie. Szeregi Neon Shake wzmocniła właśnie Agnieszka Trzepacz, która objęła stanowisko PR/account managera.
O autorze
0 min czytania 2016-03-07

Agnieszka Trzepacz będzie odpowiedzialna nie tylko za obsługę klientów agencji, ale również za wsparcie w zakresie działań wizerunkowych.

Trzepacz jest absolwentką Dziennikarstwa i Komunikacji społecznej oraz Filologii Rosyjskiej na Uniwersytecie Wrocławskim. Przez ponad cztery lata pracowała jako PR director w agencji marketingu 360 Me & My Friends SA. Doświadczenie zawodowe zdobywała też w agencjach PR: Sfera Group, Royal Brand czy Highlite PR.

Pracowała na rzecz podmiotów, takich jak: Fundacja Banku Zachodniego BZ WBK, Ghelamco, Phoenix Contact, Lubella, Desperados Red, Evolve, Chroma Druk, DCL Medicus oraz Rafin Development. Realizowała m. in. działania w obszarze tworzenia i realizacji strategii wizerunkowej, media relations oraz social media, blog i event marketingu. Ośmioletnie doświadczenie w zakresie PR dodatkowo poszerza ofertę Neon Shake.

 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj