Agnieszka Trzepacz będzie odpowiedzialna nie tylko za obsługę klientów agencji, ale również za wsparcie w zakresie działań wizerunkowych.
Trzepacz jest absolwentką Dziennikarstwa i Komunikacji społecznej oraz Filologii Rosyjskiej na Uniwersytecie Wrocławskim. Przez ponad cztery lata pracowała jako PR director w agencji marketingu 360 Me & My Friends SA. Doświadczenie zawodowe zdobywała też w agencjach PR: Sfera Group, Royal Brand czy Highlite PR.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Pracowała na rzecz podmiotów, takich jak: Fundacja Banku Zachodniego BZ WBK, Ghelamco, Phoenix Contact, Lubella, Desperados Red, Evolve, Chroma Druk, DCL Medicus oraz Rafin Development. Realizowała m. in. działania w obszarze tworzenia i realizacji strategii wizerunkowej, media relations oraz social media, blog i event marketingu. Ośmioletnie doświadczenie w zakresie PR dodatkowo poszerza ofertę Neon Shake.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024