Grey Group autorem innowacyjnego rozwiązania „KALLAXOMIERZ IKEA” - nowej akcji mierzenia w czasie rzeczywistym czasu dojazdu do warszawskich sklepów IKEA

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Grey Group autorem innowacyjnego rozwiązania „KALLAXOMIERZ IKEA” - nowej akcji mierzenia w czasie rzeczywistym czasu dojazdu do warszawskich sklepów IKEA

Nie taki dojazd straszny jak go malują. Grey Group Poland udowadnia to w swojej najnowszej kampanii dla IKEA Janki i Targówek. Agencja jest autorem akcji outdoorowej „KALLAXOMIERZ IKEA”, która w oryginalny sposób – za pomocą regałów KALLAX – informuje, jak długo zajmie podróż do warszawskich sklepów

Kampania ruszyła 1 marca, a impulsem do jej powstania były zmiany infrastrukturalne w stolicy, które znacznie zmniejszyły ruch na drogach prowadzących do dwóch głównych sklepów IKEA w Warszawie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W odpowiedzi na te utrudnienia, na trzech bardzo ruchliwych warszawskich skrzyżowaniach: Młynarska/Leszno, Wołoska/Odyńca oraz Al. Niepodległości/Woronicza powstały nietypowe, przestrzenne billboardy o wymiarach 4x12m, do których przytwierdzono po dwa regały KALLAX. Każdy z regałów służy do pokazania jednej cyfry zegara za pomocą wsuniętych na półki kolorowych pudełek LEKMAN.

Przez prawie dwa tygodnie fachowcy w strojach IKEA będą aktualizowali czas dojazdu do najbliższego sklepu IKEA, ręcznie przekładając pudełka na regałach przymocowanych do billboardu. Dzięki specjalnym podświetleniom boxów, czas dojazdu będzie widoczny nawet po zmroku. Pomiary będą uaktualniane na bieżąco na podstawie danych z Google Maps. Po dziesięciu dniach na „zegarach” pojawi się uśredniony czas dojazdu do sklepów IKEA.

- Cały zamysł kampanii jest bardzo prosty: poprzez instalację billboardów i przyciągnięcie uwagi kierowców chcieliśmy zmienić percepcję dystansu do sklepów IKEA z odległego na krótki i przyjemny - mówi Rafał Ryś, Deputy Creative Director Grey Group Poland.

Kampania „KALLAXOMIERZ IKEA” pojawi się nie tylko w formie outdoorowej, ale również na kanałach społecznościowych IKEA, gdzie udostępniony zostanie film timelapse pokazujący całą procedurę zmiany czasu przez „zegarmistrzów” na billboardach.

Teaser poniżej:

Zespół Grey Group:

Strategia: Weronika Sołtysiak
Kreacja: Paweł Cholew, Miro Charkot, Rafał Ryś, Mateusz Gaca, Jakub Korolczuk
Client Service: Gosia Łoza, Klaudyna Saczuk

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij