TEDxWarsaw to coroczne spotkanie, które skupia wybitne osobowości ze świata nauki, biznesu, kultury oraz sztuki. Jest to lokalne i niezależne wydarzenie organizowane na licencji TED i odbywające się według zasad tej organizacji. Spotkania TEDx odbywają się na całym świecie, a ich celem jest popularyzowanie idei wartych rozpowszechniania.
Podczas dwóch sesji na tegorocznym TEDxWarsaw wystąpi ok. 15 prelegentów, wśród których znajdą się nieprzeciętni ludzie, inspirujący na co dzień swoimi działaniami i przemyśleniami. Mówcy zaprezentują swoje idee w formie dynamicznych, kilkunastominutowych wystąpień. Ich prelekcji na żywo wysłucha blisko 500 wybranych osób, a tysiące innych będą mogły śledzić konferencję w internecie. Nowością tegorocznej edycji będzie druga sesja, przeprowadzona w formie interaktywnych warsztatów, stworzonych przez prelegentów, gości i partnerów wydarzenia.
Zobacz również
Udział w konferencji TEDxWarsaw jest bezpłatny. Aby uzyskać zaproszenie i znaleźć się w gronie 500 słuchaczy, należy wypełnić do 10-ego marca br. formularz rejestracyjny dostępny na stronie.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]