TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Facebook zapowiada zmiany na platformie Atlas

Sprzedawcy dobrze wiedzą, że większość zakupów nadal odbywa się w tradycyjnych sklepach. Bez dokładnego zrozumienia, jak reklamy w świecie cyfrowym przekładają się na sprzedaż offline, marketerzy mają problem z pełnym wykorzystaniem możliwości rozwoju oferowanego przez media cyfrowe.
O autorze
1 min czytania 2016-03-08

Z tego powodu Facebook rozwinął Offline Actions, narzędzie pomiarowe umożliwiające analizę związku pomiędzy sprzedażą offline a reklamami online. Reklamodawcy, którzy analizują swoje reklamy za pomocą platformy Atlas mogą teraz wgrać dane zebrane w point-of-sale (POS) i w krótkim czasie zorientować się, czy reklamy online wpływają na decyzje zakupowe klientów.                                                                                   

Facebook pracuje również z reklamodawcami nad narzędziem Path to Conversion, które umożliwi zbadanie w jaki sposób reklama dociera do ludzi za pomocą szeregu różnych urządzeń, zanim nastąpi konwersja. Inne metody opierają się na analizie plików cookie, ale platforma Atlas bazuje na informacjach o prawdziwych ludziach, a to umożliwia reklamodawcom śledzenie jak w rzeczywistości działa kampania wyświetlająca się na komputerach, tabletach i telefonach, zanim nastąpi konwersja. Narzędzie Path to Conversion jest już dostępne dla wszystkich klientów.

Kolejne nowe narzędzie to Video Ad Serving – ułatwia ono opowiadanie ludziom inspirujących historii marek i mierzenie efektów osiąganych za sprawą wielu różnych urządzeń. Gwałtowny rozwój wideo, w połączeniu ze zmieniającymi się nawykami konsumpcji treści na różnych urządzeniach, sprawia że jest to jeden z najbardziej wartościowych formatów reklamowych dostępnych dla marketerów. Narzędzie Video Ad Serving będzie dostępne przed końcem marca.

Więcej informacji o zmianach w platformie Atlas, a także przykłady na to, jak zrozumienie konsumentów korzystających z wielu różnych urządzeń wpływa na sukces biznesowy, znajdują się na stronie Atlas by Facebook.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj