Facebook zapowiada zmiany na platformie Atlas

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Facebook zapowiada zmiany na platformie Atlas

Sprzedawcy dobrze wiedzą, że większość zakupów nadal odbywa się w tradycyjnych sklepach. Bez dokładnego zrozumienia, jak reklamy w świecie cyfrowym przekładają się na sprzedaż offline, marketerzy mają problem z pełnym wykorzystaniem możliwości rozwoju oferowanego przez media cyfrowe.

Z tego powodu Facebook rozwinął Offline Actions, narzędzie pomiarowe umożliwiające analizę związku pomiędzy sprzedażą offline a reklamami online. Reklamodawcy, którzy analizują swoje reklamy za pomocą platformy Atlas mogą teraz wgrać dane zebrane w point-of-sale (POS) i w krótkim czasie zorientować się, czy reklamy online wpływają na decyzje zakupowe klientów.                                                                                   

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Facebook pracuje również z reklamodawcami nad narzędziem Path to Conversion, które umożliwi zbadanie w jaki sposób reklama dociera do ludzi za pomocą szeregu różnych urządzeń, zanim nastąpi konwersja. Inne metody opierają się na analizie plików cookie, ale platforma Atlas bazuje na informacjach o prawdziwych ludziach, a to umożliwia reklamodawcom śledzenie jak w rzeczywistości działa kampania wyświetlająca się na komputerach, tabletach i telefonach, zanim nastąpi konwersja. Narzędzie Path to Conversion jest już dostępne dla wszystkich klientów.

Kolejne nowe narzędzie to Video Ad Serving – ułatwia ono opowiadanie ludziom inspirujących historii marek i mierzenie efektów osiąganych za sprawą wielu różnych urządzeń. Gwałtowny rozwój wideo, w połączeniu ze zmieniającymi się nawykami konsumpcji treści na różnych urządzeniach, sprawia że jest to jeden z najbardziej wartościowych formatów reklamowych dostępnych dla marketerów. Narzędzie Video Ad Serving będzie dostępne przed końcem marca.

Więcej informacji o zmianach w platformie Atlas, a także przykłady na to, jak zrozumienie konsumentów korzystających z wielu różnych urządzeń wpływa na sukces biznesowy, znajdują się na stronie Atlas by Facebook.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij