Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Kiedy najlepiej dodawać posty na Facebooku?

Kiedy najlepiej dodawać posty na Facebooku?
Pewnie nie raz zastanawialiście się, kiedy dodawać posty na swoim fanpage'u, by jak najwięcej osób kliknęło w zamieszczone w nich linki. Bardzo ciekawych danych na ten temat dostarcza nam raport przygotowany przez bitly.
O autorze
1 min czytania 2012-06-17

bitly to popularny i bardzo lubiany skracacz linków. Często korzystamy z niego, by z długiego, trudnego do zapamiętania adresu stworzyć przyjazny, krótki link (np. http://bit.ly/NMPinterest). Jest to bardzo przydatna rzecz zwłaszcza przy korzystaniu z Facebooka czy Twittera, gdzie liczymy liczbę znaków naszych postów/tweetów. Ponadto narzędzie to dostarcza bardzo ciekawych statystyk – dzięki niemu wiemy, kto, kiedy, skąd kliknął w konkretny link. bitly posiada więc bardzo pokaźny zasób interesujących statystyk, którymi często dzieli się ze swoimi użytkownikami.

Niedawno bitly opublikował na swoim blogu krótki raport na temat tego, w jakich dniach i godzinach najczęściej klikamy w linki zamieszczane na Facebooku i Twitterze. Co z niego wynika?

  • Zdecydowanie najczęściej klikamy w linki zamieszczone na Facebooku w środy ok. 15:00
  • Zasadniczo na FB najczęściej klikamy w linki zamieszczone w godzinach 13:00 – 16:00, w środkowe dni tygodnia
  • W linki zamieszczone na Twitterze najchętniej klikamy w godzinach 13:00 – 15:00, od poniedziałku do czwartku (największą klikalność mają tweety zamieszczane w poniedziałki ok. 14:00)
  • Nie lubimy klikać w linki zamieszczone na Twitterze po godzinie 20:00, a w piątki już po 15:00

Poniżej dane udostępnione przez bitly w formie infografiki.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj