TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Piękny biust i szczuplejsze nogi, czyli nowa kampania Gatty z Justyną Steczkowską

W połowie marca w salonach Gatta pojawi się nowa linia rajstop i pończoch – Gatta Slim Line oraz wyjątkowe nowości w kolekcji bielizny Gatta Intimate.
O autorze
1 min czytania 2016-03-09

Wyróżnikiem nowych produktów są ich właściwości – pończochy i rajstopy z nowej linii wyszczuplają nogi, a specjalna konstrukcja promowanego biustonosza double push up powiększa biust nawet o dwa rozmiary. Wejście na rynek takich właśnie produktów jest wynikiem prowadzonych przez markę Gatta badań. Kampania reklamowa, prezentująca nowości, obejmie prasę kobiecą, radio, internet oraz nośniki własne w salonach firmowych Gatta.

Na początku listopada 2015, właścicielka najzgrabniejszych nóg polskiego show biznesu – Justyna Steczkowska, zaprezentowała rajstopy Satti Matti oraz pierwsze modele bielizny Gatta Intimate. Teraz przyszła pora na wiosenną odsłonę propozycji Gatta. Charyzmatyczna wokalistka, w najnowszej, wiosennej kampanii, pokaże jak zmysłowo można wyglądać w pończochach i bieliźnie polskiej marki.

Nowości w ofercie Gatty to odpowiedź na potrzeby Polek. Jak wynika z badań1 przeprowadzonych na zlecenie marki Gatta niemal 9/10 kobiet poprawiłoby sobie minimum jedną z części ciała (nos, biust, brzuch/talia, nogi, uda, łydki i stopy). 53% badanych odchudziłaby sobie uda, a 37% łydki.

„Kobiety XXI wieku są coraz bardziej pewne siebie. Pracują zawodowo i spełniają się na polu rodzinnym. Są bardziej świadome swojego ciała i dokładnie wiedzą, co ewentualnie chciałyby w nim poprawić” – komentuje Anna Gołębicka, doradca zarządu ds. strategii i marketingu marki Gatta. „Dlatego marka Gatta od kilku sezonów proponuje produkty z dodatkową funkcją. Tej wiosny postawiliśmy na wyszczuplanie nóg i większy biust” – dodaje.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania reklamowa realizowana będzie do połowy kwietnia w największych rozgłośniach radiowych: Radio ZET oraz RMF FM oraz w magazynach kobiecych (z wydawnictw Bauer, Burda, Edipresse oraz Agora).

Spot radiowy oraz reklamy prasowe to kreacja własna marki. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Starcom. Autorem zdjęć Justyny Steczkowskiej, prezentującej na sobie nowości marki, jest Wojtek Wojtczak.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się