Traffic Day 2016 – 4 konferencje dla sklepów internetowych

Już w maju i w czerwcu odbędą się 4 konferencje spod znaku Traffic Day. Jedyna polska agencja marketingowa dedykowana sklepom internetowym serdecznie zaprasza wszystkich właścicieli sklepów, osoby odpowiedzialne za marketing internetowy, a także osoby myślące o swoim e-biznesie.
O autorze
1 min czytania 2016-03-10

Wychodząc naprzeciw potrzebie rynku całodniową, bardzo praktyczną konferencję udało się zorganizować w bardzo niskiej cenie 149 zł brutto! Nie oznacza, to jednak że nie jest warta wiele więcej. Przez cały dzień bardzo praktycznie o marketingu internetowym dla sklepów opowiadać będzie Paweł Jóźwik, Piotr Urbaniak i Jacek Basiński, osoby, które od 5 lat tworzą Traffic Trends, agencję dedykowaną sklepom internetowym i uhonorowaną w zeszłym roku nagrodą Deloitte dla najszybciej rozwijającej się agencji marketingowej w Polsce.

Konferencje odbędą się w 4 polskich miastach: 12 maja w Poznaniu, 19 maja w Gdańsku, 2 czerwca w Krakowie i 9 czerwca w Warszawie.

Całość konferencji ubrana zostanie wokół intrygującego porównania do… relacji damsko-męskich. Bliskość relacji między sklepem a klientem jest bardzo duża! Dlatego poszczególne bloki skupią się na umiejętności robienia dobrego, pierwszego wrażenia; na umiejętności opowiadania o sobie; na wytrwałości i zdobywaniu kolejnych szans; na dbaniu o już zdobytego klienta.

Wszystkie szczegóły na stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing