Przez pierwsze dwa tygodnie trwania akcji, będzie można zobaczyć teasery obejmujące 5-sekundowe spoty puszczane online, m.in.: YouTube, Facebook. Kreacje będzie można zobaczyć także na tablicach outdorowych, w tym citylightach. W drugiej odsłonie dodatkowo do komunikacji zostanie włączona promocja nowych seriali, które zagoszczą w wiosennej ramówce stacji: serial kryminalny Mad Dogs oraz Kroniki Shannary, serial z gatunku fantasy.
Za koncept kreatywny kampanii odpowiedzialna jest agencja CHANGE, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat Polska. Kampania potrwa do końca marca.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024