CHANGE przygotował kampanię wspierającą rebranding stacji AXN

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
CHANGE przygotował kampanię wspierającą rebranding stacji AXN

Wystartowała kampania wspierająca rebranding kanałów AXN. Za kompleksowe przygotowanie działań kreatywnych , po wygranym przetargu, odpowiada agencja CHANGE (Group One).

Przez pierwsze dwa tygodnie trwania akcji, będzie można zobaczyć teasery obejmujące 5-sekundowe spoty puszczane online, m.in.: YouTube, Facebook. Kreacje będzie można zobaczyć także na tablicach outdorowych, w tym citylightach. W drugiej odsłonie dodatkowo do komunikacji zostanie włączona promocja nowych seriali, które zagoszczą w wiosennej ramówce stacji: serial kryminalny Mad Dogs oraz Kroniki Shannary, serial z gatunku fantasy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Za koncept kreatywny kampanii odpowiedzialna jest agencja CHANGE, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat Polska. Kampania potrwa do końca marca. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij