Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Pierwszy na świecie real-time webturniej łączący świat offline i online

W sobotę 5 marca w salonie sieci Sizeer w CH Złote Tarasy w Warszawie odbył się pierwszy na świecie wielokanałowy webturniej z udziałem Maffashion i adidas.
O autorze
1 min czytania 2016-03-10

TubularUncover połączył ze sobą trzy najpopularniejsze w grupie docelowej kanały : Facebook Mentions, Snapchat oraz Instagram, co pozwoliło dotrzeć do prawie 600 tysięcy odbiorców w dwie godziny.

Do wygrania było 50 par butów Adidas Tubular. Na potrzeby konkursu w przestrzeni salonu Sizeer w CH Złote Tarasy postawiono dedykowaną instalację, stylistyką nawiązującą do futurystycznych, wielkomiejskich budowli – w jej wnętrzu umieszczonych zostało 50 butów adidas Tubular. Każda para oznaczona była unikalnym hashtagiem mającym jeden stały człon #sizeertubular. 

W sobotę o godzinie 12:00 rozpoczęto transmisję LiveWebTurnieju poprzez Facebook Mentions. Prowadząca, Maffashion dawała swoim widzom zagadki do rozwiązania – podpowiedzi, wformie zdjęć oraz wideo zamieszczała na swoim Snapchacie. Zadaniem uczestników konkursu było na podstawie podpowiedzi szukać ukrytych na Instagramie hashtagów, które zapewniały wygraną. Osoby, które jako jedne z pierwszych odgadły pełną nazwę konkursowych hashtagów i wpisały poprawne hasło w komentarzu na instagramowym profilu Sizeer, otrzymywały wiadomość prywatną.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przez pierwsze dwie godziny transmisji zasięg organiczny wyniósł blisko 600 tysięcy użytkowników i wygenerował 204 tys wyświetleń. Ilość komentarzy zgromadzonych w ciągu niecałych 2 godzin wynosiła ponad 6 tysięcy.

adidas stawia na innowacje w komunikacji, dlatego po raz pierwszy wykorzystaliśmy kilka platform digitalowych, łącząc je w jeden spójny „ekosystem”. Zredefiniowaliśmy ideę teleturnieju, przenosząc go na nowoczesne platformy komunikacyjne, bliższe naszej grupie docelowej. Osiągnąć tak wysoki zasięg pomogła prowadząca wydarzenie Maffashion, współpracująca z marką adidas, której kanały społecznościowe cieszą się ogromną popularnością – mówi Alina Vovk, Junior Brand Activation Manager w adidas group. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Za pomysł kreatywny i egzekucję odpowiada należącą do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię To – linked by Isobar. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska, za stworzenie instalacji z butami odpowiada Posterscope Polska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Aktywacja promowała wprowadzenie nowych modeli butów adidas Tubular w sieci Sizeer.