Reklama dnia: Sprite - marka, która próbuje zrozumieć Millenialsów

Reklama dnia: Sprite - marka, która próbuje zrozumieć Millenialsów

Dziś mamy dla Was reklamę popularnego Sprite'a. Prosto z Meksyku. Sprite, jak wiele innych marek, próbuję zrozumieć pokolenie Millenialsów. Jak im to wychodzi? Naszym zdaniem całkiem nieźle. Oprócz meksykańskiego przykładu, mamy dla Was też świetną kampanię z naszego polskiego podwórka.

Żeby nie spojlerować, wpierw zapraszamy do obejrzenia spotu :)

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

(jeśli film się nie wyświetla, kliknij tutaj)

W 2015 roku Sprite, wspólnie z polską edycją VICE oraz domem mediowym MediaCom, stworzył serię filmów TRUE TEENS, w której postanowiono pokazać młode pokolenie takim, jakim rzeczywiście ono jest, w ramach przewodniego hasła #PrawdaJestTaka.

W ten sposób powstała jedna z najlepszych i najciekawszych kampanii zeszłego roku. Jeśli jeszcze nie widzieliście, zobaczcie koniecznie.

PS

Tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Warto kliknąć! :)

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij