NuOrder dla Ferring Pharmaceuticals

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
NuOrder dla Ferring Pharmaceuticals

NuOrder wygrał przetarg Ferring Pharmaceuticals – koncern bio-farmaceutyczny działający na ponad 50 rynkach.

Zlecenie obejmuje opracowanie strategii działań, kampanię mediową, rozbudowanie serwisu internetowego, działania PR, produkcje video, działania w Social Mediach oraz jawną kampanię na forach internetowych realizowaną w formie Online Eksperta.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem kampanii jest budowanie świadomości i edukacja rodziców w zakresie problemu jakim jest moczenie nocne u dzieci. Pomimo, że problem ten dotyczy około 270 000 dzieci w Polsce, jest on często bagatelizowany.

Kampania mediowa przeprowadzona będzie przez dział performance marketingu NuOrder z użyciem systemu Double Click. PR zostanie wsparty działaniami kontent marketingu.

Kampania zostanie uzupełniona działaniami z udziałem blogerów.

Ferring to nie jedyny klient z branży farmaceutycznej obsługiwany przez NuOrder. Agencja współpracowała z takimi firmami jak: Polpharma, Bayer, Boiron, DoppelHerz, Gedeon Richter, GlaxoSmithKline, Janssen-Cilag, Johnson & Johnson, Nepentes, Polpharmex, USP Zdrowie, Walmark, Valeant.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij