Rusza głosowanie na logotyp EXPO 2022 w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza głosowanie na logotyp EXPO 2022 w Polsce

Jakie logo będzie reprezentować Polskę w jej staraniach o organizację International EXPO 2022 w Łodzi? Zadecydują o tym internauci w trakcie publicznego głosowania online, które właśnie się zaczęło i potrwa do 30 marca br.

Zwycięski logotyp będzie służyć identyfikacji wizualnej i promocji Rzeczypospolitej Polskiej jako państwa-kandydata do organizacji International EXPO 2022 oraz Miasta Łodzi jako miasta-gospodarza wydarzenia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aby zagłosować na wybrane logo EXPO 2022 Łódź Polska wystarczy wejść na fanpage Miasta Łódź i w górnym menu wybrać zakładkę „Konkurs logo EXPO 2022”. Strona przekieruje do aplikacji umożliwiającej obejrzenie prac i oddanie głosu na jedną z trzech propozycji logo, które zostały zakwalifikowane do finału przez Komisję Konkursową złożoną z ekspertów.

Przewodniczącą Komisji jest prof. Jolanta Rudzka-Habisiak, Rektor Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi, a funkcję wiceprzewodniczącego pełni Wojtek Mierowski, dyrektor kreatywny w agencji bna/ (brand new attitude). W jury zasiedli m.in. światowej sławy grafik Piotr Młodożeniec i Szymon Gutkowski, prezes Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR.

Na konkurs wpłynęło łącznie 180 prac nadesłanych przez profesjonalnych projektantów, pasjonatów grafiki użytkowej i agencji kreatywnych. Wśród nich znalazło się kilka prac z zagranicy. 129 projektów, które spełniły warunki regulaminu, zostało przedstawionych członkom Komisji Konkursowej.

Zadaniem Komisji było wyłonienie trzech prac finałowych, które najlepiej eksponują mocne strony Polski i Łodzi, jako potencjalnych organizatorów International EXPO w 2022 roku, bazując na skojarzeniach z kreatywnością, nowoczesnością i rozwojem w duchu rewitalizacji. Teraz głos należy do publiczności.

– Zależy nam, aby ostatecznego wyboru logo dokonała opinia publiczna, gdyż jednym z głównych założeń organizacji EXPO 2022 i procesów rewitalizacyjnych jest partycypacja społeczna. Wdrażamy ją niemal w każdym aspekcie i od samego początku przygotowań związanych z ubieganiem się o prawo do organizacji wystawy – mówi Hanna Zdanowska, Prezydent Miasta Łodzi.

Organizatorem konkursu jest Urząd Miasta Łodzi we współpracy z firmą Deloitte. Głosowanie zakończy się 30 marca br. do godz. 10.00. Szczegółowy Regulamin konkursu dostępny jest na stronie internetowej Urzędu Miasta Łodzi.

Link do głosowania.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij