„Brzegi zakręcone smakiem”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Brzegi zakręcone smakiem”

Na przełomie lutego i marca ruszyła kampania medialna promująca Cheesy Twist, nową pizzę w ofercie sieci Pizza Hut. Hasło nawiązuje do oryginalnego, zakręconego brzegu pizzy doprawionego do smaku ziołowo-czosnkowym masłem, chili lub serem corregio.

Na antenie Polsat i TVN pizzę promuje 15-sekundowy spot, którego bohaterowie, młodzi „zakręceni” ludzie, zajadają się pizzą w rytmie twista. Produkt wspierany jest równolegle kampanią zasięgową na YouTube, platformach VoD oraz na Wp.pl. Video Ads wyświetlą się również w mediach społecznościowych – na Facebooku oraz Instagramie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Uzupełnieniem kampanii ATL-owej są materiały reklamowe w restauracjach, e-mailing oraz komunikacja na stronie internetowej programu lojalnościowego mojapizzahut.pl.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja ADVALUE. Spoty do telewizji zrealizował dom produkcyjny LEMON, a planowanie i zakup mediów dom mediowy Media Direction.

Cheesy Twist to druga w tym roku, po Festiwalu Pizzy, aktywacja sprzedaży w Pizza Hut, za którą odpowiada agencja ADVALUE. Nowości będzie można spróbować w restauracjach Pizza Hut do końca kwietnia.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij