Reklama dnia: weź raka na cel i… rozstrzelaj go na strzelnicy

Reklama dnia: weź raka na cel i… rozstrzelaj go na strzelnicy
Fundacja Alivia wspólnie z agencją Saatchi & Saatchi Poland przygotowała kolejną niezwykłą akcję “Weź raka na cel”. 10 polskich rysowników stworzyło swoje autorskie wizje raka-potwora. Ilustracje zostały zamienione na tarcze strzeleckie, aby każdy mógł wziąć raka na cel i symbolicznie go pokonać.
O autorze
0 min czytania 2016-03-14

Tarcze dostępne są obecnie na 5 strzelnicach (PM Shooter, COVER Strzelnica Sportowa, Legia Sekcja Strzelecka w Warszawie i Rembertowie oraz w Olsztynie na Strzelnica VIP). Można też je zakupić on-line na Militaria.plDochód ze sprzedaży tarcz wspiera podopiecznych fundacji Alivia.

Akcja jest kontynuacją tegorocznej kampanii fundacji. Wcześniej mieliśmy juz okazję zobaczyć rewelacyjny spot „Wojna z rakiem”, w którego tworzeniu brały udział agencje Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, DOBRO, Platige Image oraz studio dźwiękowe Juice.

Więcej informacji na temat fundacji Alivia i tego, jak możecie pomóc znajdziecie pod tym adresem.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Warto również przypomnieć spot fundacji z 2013 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji na temat tamtej kampanii znajdziecie tutaj.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS 2

A tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Polecamy!