Reklama dnia: weź raka na cel i... rozstrzelaj go na strzelnicy

Reklama dnia: weź raka na cel i... rozstrzelaj go na strzelnicy

Fundacja Alivia wspólnie z agencją Saatchi & Saatchi Poland przygotowała kolejną niezwykłą akcję “Weź raka na cel”. 10 polskich rysowników stworzyło swoje autorskie wizje raka-potwora. Ilustracje zostały zamienione na tarcze strzeleckie, aby każdy mógł wziąć raka na cel i symbolicznie go pokonać.

Tarcze dostępne są obecnie na 5 strzelnicach (PM Shooter, COVER Strzelnica Sportowa, Legia Sekcja Strzelecka w Warszawie i Rembertowie oraz w Olsztynie na Strzelnica VIP). Można też je zakupić on-line na Militaria.plDochód ze sprzedaży tarcz wspiera podopiecznych fundacji Alivia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Akcja jest kontynuacją tegorocznej kampanii fundacji. Wcześniej mieliśmy juz okazję zobaczyć rewelacyjny spot "Wojna z rakiem", w którego tworzeniu brały udział agencje Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions, DOBRO, Platige Image oraz studio dźwiękowe Juice.

Więcej informacji na temat fundacji Alivia i tego, jak możecie pomóc znajdziecie pod tym adresem.

PS

Warto również przypomnieć spot fundacji z 2013 roku.

Więcej informacji na temat tamtej kampanii znajdziecie tutaj.

PS 2

A tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Polecamy!

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij