W ramach współpracy Vistula opracuje i wykona kolekcję ubrań w postaci garniturów, płaszczy, koszul oraz obuwia dedykowanej piłkarskiej reprezentacji Polski. Będzie to oficjalna kolekcja, w której reprezentacja Polski wyjedzie na tegoroczne mistrzostwa Europy we Francji.
„Jesteśmy bardzo zadowoleni z zawartej umowy. Vistula to uznany producent odzieży i jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych w Polsce. Jej produkty znane są z najwyższej jakości, dlatego niezmiennie cieszymy się, że właśnie w garniturach tej polskiej firmy reprezentacja Polski wyjedzie na turniej finałowy EURO 2016” – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
„Cieszymy się, że możemy zadbać o wygląd naszych piłkarzy. Połączenie lidera na rynku modowym z polską drużyną sportową jest czymś naturalnym. Piłka nożna to najważniejsza dyscyplina sportu w naszym kraju oraz najgorętszy temat nadchodzącego sezonu. Vistula mocno kibicuje i wierzy w sukces reprezentacji Polski na turnieju EURO 2016 we Francji. Mamy świetnych sportowców w drużynie, co nie raz mieliśmy okazję widzieć na boisku. Tym bardziej jesteśmy dumni, że PZPN wybrał nas na swojego partnera i polska drużyna będzie prezentować się w skrojonych na miarę garniturach Vistuli” – mówi Grzegorz Pilch, prezes spółki Vistula Group S.A.
W ramach umowy Vistula otrzymała prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera PZPN” w swoich działaniach marketingowych, promocyjnych oraz reklamowych.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024