Lubię to – linked by Isobar z nową kampanią dla marki Groprinosin

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lubię to – linked by Isobar z nową kampanią dla marki Groprinosin

„Wszyscy do dzieła!” to hasło nowej kampanii marki Groprinosin (Gedeon Richter), realizowanej po raz kolejny przez Lubię to – linked by Isobar.

W ramach działań promocyjnych agencja przygotowała landing page będący częścią strony www.groprinosin.pl, na którym użytkownicy znajdą ciekawe inspiracje do wykonania zarówno prostych, jak i bardziej złożonych aranżacji DIY. Za pośrednictwem strony użytkownicy mogą także przesyłać zdjęcia własnych aranżacji, a tym samym wziąć udział w konkursie, który potrwa do 28 marca.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Akcję wspiera kampania display oraz pre-rolle. Jako element akcji został także uruchomiony kanał marki w serwisie YouTube. Na kanale można znaleźć już pierwsze video-inspiracje, a w kolejnych miesiącach będą pojawiać się następne pomysły na kreatywne spędzanie czasu – nie tylko w trakcie przeziębienia. 

Kanał YT marki dostępny jest pod adresem.

Za koncepcję i realizację wszystkich działań odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Lubię to – linked by Isobar. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy One House. 

Groprinosin to lek przeciwwirusowy i wzmacniający odporność, wskazany przy infekcji górnych dróg oddechowych. Lek jest dostępny w postaci tabletek oraz syropu o smaku malinowym. Obie formy mogą być stosowane u dorosłych i dzieci powyżej 1. roku życia.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij