Lenovo promuje nowy, superodporny Moto X Force w kinach

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Lenovo promuje nowy, superodporny Moto X Force  w kinach

We wszystkich kinach sieci Cinema City w Polsce rusza kampania Lenovo Moto X Force – nowego produktu z rodziny Moto od Lenovo. Kampania na ekranach kin obejmuje emisję 30-sekundowego spotu w bloku specjalnym, który ukazuje unikalną zaletę sprzętu – nietłukący się ekran dotykowy.

W ramach działań off-screen, wszystkie zakupione bilety opakowane będą w etui z logo produktu. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media. Działania w kinach koordynuje New Age Media.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Oprócz kampanii w kinach Cinema City zaplanowano także działania OOH, w Internecie i mediach społecznościowych oraz testy sprzętu.

Lenovo Moto X Force to pierwszy na świecie smartphone z nietłukącym się ekranem. Unikalne rozwiązanie Moto ShatterShieldTM to specjalnie opracowany ekran dotykowy, odporny na uszkodzenia związane z uderzeniem lub upadkiem urządzenia. Tworzy go zintegrowany system składający się z pięciu warstw materiałów pochłaniających wstrząsy.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij