Red8 Events uruchamia Dział Produkcji, awanse w Dziale Obsługi Klienta

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Red8 Events uruchamia Dział Produkcji, awanse w Dziale Obsługi Klienta

Agencja Red8 Events uruchamia Dział Produkcji. Jego szefem został Aleksander Rylski. Jednocześnie awansowane zostały dwie osoby w Dziale Obsługi Klienta.

Wydzielony w ramach Red8 Events Dział Produkcji zajmie się m.in. projektowaniem i wyceną kwestii technicznych na etapie przetargowym oraz obszarami techniczno-logistycznymi związanymi z produkcją realizowanych eventów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

- Dotychczas takimi działaniami zajmował się u nas Dział Obsługi Klienta, jednak z racji coraz większej liczby realizowanych projektów, zdecydowaliśmy się postawić na specjalizację poszczególnych działów agencji. Zależy nam na tym, by każdy z nich skoncentrował się na swoim obszarze i swojej specjalizacji. Client Service skupi się głównie na budowaniu relacji z klientami i ich bezpośredniej obsłudze oraz działaniach nowobiznesowych - mówi Małgorzata Potorska, Client Service Director agencji Red8 Events.

Dział Produkcji Red8 Events liczy obecnie 5 osób. Pokieruje nim, na stanowisku Production Director, Aleksander Rylski. Ma on 10-letnie doświadczenie w branży reklamowej, w agencji pracuje od 2014 r., ostatnio zajmował stanowisko Senior Account Managera. Przed dołączeniem do Red8 Events pracował jako Event Manager w agencji Walk Events.

Jednocześnie w Dziale Obsługi Klienta awansowały dwie osoby.

Agnieszka Meredith awansowała ze stanowiska Account Manager na stanowisko Senior Account Managera. W branży eventowej pracuje od 15 lat. Do Red8 Events dołączyła w 2011 r., wcześniej pracowała m.in. w Mary Kay Cosmetics.

Krzysztof Pryciak awansował ze stanowiska Junior Account Manager na stanowisko Account Managera. W branży eventowej działa od 5 lat. Z Red8 Events związany jest od 2012 roku.

W Dziale Obsługi Klienta agencji Red8 Events pracuje 11 osób.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij