Owocowe jogurty typu greckiego od OSM Piątnica – ruszyła telewizyjna kampania billboardowa!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Owocowe jogurty typu greckiego od OSM Piątnica – ruszyła telewizyjna kampania billboardowa!

Wraz z początkiem marca OSM Piątnica podjęła kolejne działania promocyjne owocowych jogurtów typu greckiego. Tym razem konsumenci mają okazję usłyszeć o wspomnianych produktach za sprawą billboardów sponsorskich, emitowanych w największych stacjach telewizyjnych tj. TVP 1, TVP 2 oraz TVN.

Kampania billboardowa potrwa do 31 marca. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

OSM Piątnica aktywnie promuje owocowe jogurty typu greckiego. 8-sekundowe billboardy sponsorskie pojawiają się na antenie TVP 2 przy porannym programie Pytanie na śniadanie oraz przy serialach: Rodzinka.pl, Barwy szczęścia, O mnie się nie martw. Spoty emitowane są także w TVP 1 – w wieczornym paśmie kinowym. O owocowych jogurtach typu greckiego mogą usłyszeć również widzowie stacji TVN m.in. przy programach Dzień dobry tvn i Kuchenne rewolucje czy serialu Singielka. Za kreację graficzną kampanii odpowiada agencja WALK, a za zakup mediów dom mediowy STARCOM.  

Owocowe jogurty typu greckiego od OSM Piątnica charakteryzuje dwukrotnie wyższa zawartość białka w porównaniu z innymi jogurtami owocowymi. Zachowują one pełnię smaku, pomimo 0% zawartości tłuszczu. Występują w siedmiu wersjach smakowych: naturalny oraz z owocami: malinami, jagodami, truskawkami, gruszką i jabłkiem, brzoskwiniami i marakują, a także z wiśniami.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij