TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Renifery pilnie poszukiwane – case study kampanii wizerunkowej Agencji Zatrudnienia ATERIMA

Między strojeniem choinki, a lepieniem uszek agencja zatrudnienia ATERIMA przygotowała podsumowanie bożonarodzeniowej kampani, której głównym celem było zrekrutowanie reniferów zaprzęgowych do sań naszego klienta – Świętego Mikołaja! Klient wyjątkowy, więc i realizacja przebiegła wyjątkowo.
O autorze
1 min czytania 2012-12-21

Koncepcja: wykorzystanie ogłoszeń rekrutacyjnych na stanowisko „Renifer Zaprzęgowy” jako pretekstu do zabawy świątecznej i odwiedzenia strony www.aterima.pl

Cel: podniesienie świadomości marki Agencji Zatrudnienia ATERIMA

Grupa docelowa: osoby zainteresowane ogłoszeniami o pracę – potencjalni kandydaci na obecne i przyszłe stanowiska oferowane przez Agencję Zatrudnienia ATERIMA

Kanały komunikacji:

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • strona: www.aterima.pl,
  • portale z ogłoszeniami o pracę: gazetapraca.pl, gumtree.pl i 77 serwisów lokalnych
  • profil ATERIMA na portalu Facebook 

Przebieg kampanii:

W ramach kampanii „Renifery pilnie poszukiwane” na stronie www.aterima.pl/renifery stworzono aplikację, która umożliwiała zgłoszenie swojej kandydatury na stanowisko Renifera Zaprzęgowego do sań Świętego Mikołaja.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Użytkownicy mogli wybrać jedną z trzech zaproponowanych postaci reniferów: Przywódca Stada, Kontroler i Renifer Wykonawczy. Każdemu z nich przypisano CV lub list motywacyjny z typowymi dla reniferów zainteresowaniami, doświadczeniem i wykształceniem. Aplikacja umożliwiała wymianę zdjęcia renifera na fotografię użytkownika – dzięki temu użytkownik otrzymywał dokument aplikacyjny danego renifera (CV lub list motywacyjny) ze swoim zdjęciem. Następnie aplikacja dawała możliwość udostępnienia wygenerowanego dokumentu na portalach społecznościowych (Facebook, Google+) lub zapisania go na dysku w formacie PDF.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Po wygenerowaniu nowego dokumentu użytkownicy zachęcani byli do przejrzenia innych, „nie mniej interesujących” ofert pracy prezentowanych przez Agencję Zatrudnienia ATERIMA oraz zapisania się na newsletter z nowymi ogłoszeniami.

Kampania spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem grupy docelowej, w związku z czym ATERIMA zdecydowała się na stworzenie krótkiego filmu w konwencji newsa telewizyjnego opisującego kampanię, która dzięki szybkiej i skutecznej rekrutacji reniferów zaprzęgowych pomogła Świętemu Mikołajowi i tym samym uratowała Święta Bożego Narodzenia.

Tak wyglądały zastosowanego w kampanii ogłoszenia zamieszczone na gazetapraca.pl: 

 

Efekty:

  • o 538% zwiększony ruch na stronie www.aterima.pl pierwszego dnia kampanii (6 grudnia 2012 r.)
  • 5178 użytkowników przygotowanej aplikacji w okresie 6-20 grudnia 2012 r.
  • wygenerowany „buzz” („Teleexpress”, Facebook, Google+, wykop.pl, demotywatory.pl, kwejk.pl, mistrzowie.org, ),
  • blisko 1250 pozytywnych komentarzy (maile, wpisy na portalach społecznościowych oraz stronach www),
  • kolejny zadowolony klient – Święty Mikołaj,
  • URATOWANE ŚWIĘTA BOŻEGO NARODZENIA!!!

Film z podsumowaniem kampanii: 

Autorstwo koncepcji oraz przygotowanie: Zespół Agencji Zatrudnienia ATERIMA