XBRAND Sponsoring z trenerem Adamem Nawałką dla marki Play

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
XBRAND Sponsoring z trenerem Adamem Nawałką dla marki Play

XBRAND Sponsoring reprezentujący p. Adama Nawałkę doprowadził do podpisania umowy pomiędzy trenerem, a P4 Sp z o.o., właścicielem marki PLAY. W ramach zawartego porozumienia p. Adam Nawałka będzie ambasadorem i twarzą marki Play.

Pierwszy etap kampanii reklamowej Play z udziałem p. Adama Nawałki rozpocznie się na początku kwietnia i będzie dotyczył nowego programu dla klientów biznesowych Play dla Firm o nazwie „FAIR PLAY”. W ramach kampanii przewidziane są spoty reklamowe w tv i radio, materiały outdoor, materiały BTL  oraz działania interactive.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

XBRAND Sponsoring specjalizuje się w marketingu sportowym, w tym przede wszystkim w sprzedaży pakietów sponsorskich do wydarzeń sportowych, praw do wizerunku sportowców i trenerów oraz realizacji działań komunikacyjnych wykorzystujących sponsoring sportu.

Więcej informacji znajduje się na stronie.

 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij