Królewskie mobilizuje do świętowania

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Królewskie mobilizuje do świętowania

Pod hasłem “Gotowi do świętowania” ruszyła promocyjna loteria piwa Królewskie. Do wygrania jest ponad milion nagród: koszulki meczowe drużyny piłkarskiej Legia Warszawa oraz piwo Królewskie w puszkach 500 ml.

Pod hasłem „Gotowi do świętowania” Królewskie przyłącza się do świętowania 100-lecia legendarnego stołecznego klubu, z którym jako sponsor współpracuje od 2004 r.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

“Gotowi do świętowania” to lubiana przez konsumentów loteria typu instant win. Pod kapslami butelek i zawleczkami puszek konsumenci piwa Królewskie mogą znaleźć informację o zdobyciu nagrody w postaci koszulki lub piwa. Koszulki można odbierać w stacjonarnym sklepie klubu Legia FanStore w Warszawie, a piwo w specjalnie oznaczonych sklepach biorących udział w akcji (lista na stronie).

Królewskie to jedna z silniejszych marek regionalnych w Polsce i najpopularniejszych piw w Warszawie. Akcją “Gotowi do świętowania” marka włącza się w obchody 100-lecia legendarnej warszawskiej Legii. Królewskie już od 2004 r. z dumą wspiera piłkarzy i kibiców Klubu na stadionie, promuje też sukcesy drużyny na warszawskim rynku. Sponsoring warszawskiego klubu jest częścią długofalowej strategii marki. Pozwala marce być blisko swojego konsumenta i towarzyszyć mu w najważniejszych dla niego wydarzeniach.

Akcja ruszyła 15 marca 2016 r. i potrwa do połowy listopada 2016 r. Promocja obowiązuje w województwach: mazowieckie, łódzkie i lubelskie.

Loteria jest promowana w punktach sprzedaży (opakowania, dedykowane materiały POS) oraz w Internecie. Uruchomiona została specjalna infolinia konsumencka (tel. 22 100 48 08), pod którą udzielane są wszystkie informacje dot. loterii. Infolinia czynna jest w dni robocze w godzinach od 9.00 do 16.00. Loteria będzie wspierana również kampanią OOH.

Przy realizacji loterii pracuje agencja G3 Loyalty&Lottery Solutions, za kreację odpowiada agencja JUST, działania w kanale digital prowadzi Point of View, planowaniem i zakupem mediów zajmuje się MediaVest, a PR prowadzi agencja ROOTS PR.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij