Cropp zwraca uwagę na jeans! Kampania i strona WWW od agencji zjednoczenie.com

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Cropp zwraca uwagę na jeans! Kampania i strona WWW od agencji zjednoczenie.com

Marka Cropp na początku marca wystartowała z kampanią Denim – projektem pokazującym, że w ofercie mają wiele modeli, kolorów i fasonów jeansów – produktu must have w każdej szafie.

Agencja zjednoczenie.com wykonała stronę kampanijną oraz przeprowadzić kampanię reklamową w social media. Do jej zadań należało kompleksowe podejście do tematu - od stworzenia kreacji przez wdrożenie i obsługę reklamową.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Stronę kampanii oparto na układzie long-page z podziałami na poszczególne sekcje damskie i męskie oraz odwołaniami do lookbook'ów. Pozwoliło to na spójny i estetyczny przekaz komunikatu, a równocześnie zapewniło duże możliwości funkcjonalne. Dzięki dostosowaniu do zasad RWD, zadbano aby strona spełniała oczekiwania najważniejszych testerów - odbiorców marki Cropp. Jako, że dominującą grupą konsumentów marki są osoby w wieku 16-24 lat, priorytetem było stworzenie strony dobrze się prezentującej również na urządzeniach mobilnych.

Zadaniem agencji było również stworzenie kreacji do kampanii reklamowych. Pomysły oparto na geometrycznych kolażach oraz zdjęciach wykonanych specjalnie na potrzeby kampanii.

Realizacja kampanii zbiegła się w czasie z premierą nowego formatu reklamowego Facebook'a - Canvas. Daje on ogromne możliwości personalizacji pod konkretny projekt i wykorzystania wielu możliwości segmentów znanych z innych formatów. Zjednoczenie.com wykorzystało Canvas aby podkreślić przekaz kampanii - mnogość fasonów i dla kobiet i dla mężczyzn. Stworzyli mini-landing page przy wykorzystaniu elementów bannerów i carousel ads na którym podzielono płcie na konkretne fasony w sposób spójny z innymi kreacjami kampanii oraz stroną Denim.

Całą kampanię przeprowadzono w 5 krajach przy wykorzystaniu 3 portali społecznościowych: Facebooka, Instagrama oraz VKontakte. Dzięki temu mogła ona uwzględnić najbardziej popularne kanały w poszczególnych krajach i dotrzeć do jak najszerszej liczby odbiorców.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij