Agencja zjednoczenie.com wykonała stronę kampanijną oraz przeprowadzić kampanię reklamową w social media. Do jej zadań należało kompleksowe podejście do tematu – od stworzenia kreacji przez wdrożenie i obsługę reklamową.
Stronę kampanii oparto na układzie long-page z podziałami na poszczególne sekcje damskie i męskie oraz odwołaniami do lookbook’ów. Pozwoliło to na spójny i estetyczny przekaz komunikatu, a równocześnie zapewniło duże możliwości funkcjonalne. Dzięki dostosowaniu do zasad RWD, zadbano aby strona spełniała oczekiwania najważniejszych testerów – odbiorców marki Cropp. Jako, że dominującą grupą konsumentów marki są osoby w wieku 16-24 lat, priorytetem było stworzenie strony dobrze się prezentującej również na urządzeniach mobilnych.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zadaniem agencji było również stworzenie kreacji do kampanii reklamowych. Pomysły oparto na geometrycznych kolażach oraz zdjęciach wykonanych specjalnie na potrzeby kampanii.
Realizacja kampanii zbiegła się w czasie z premierą nowego formatu reklamowego Facebook’a – Canvas. Daje on ogromne możliwości personalizacji pod konkretny projekt i wykorzystania wielu możliwości segmentów znanych z innych formatów. Zjednoczenie.com wykorzystało Canvas aby podkreślić przekaz kampanii – mnogość fasonów i dla kobiet i dla mężczyzn. Stworzyli mini-landing page przy wykorzystaniu elementów bannerów i carousel ads na którym podzielono płcie na konkretne fasony w sposób spójny z innymi kreacjami kampanii oraz stroną Denim.
Całą kampanię przeprowadzono w 5 krajach przy wykorzystaniu 3 portali społecznościowych: Facebooka, Instagrama oraz VKontakte. Dzięki temu mogła ona uwzględnić najbardziej popularne kanały w poszczególnych krajach i dotrzeć do jak najszerszej liczby odbiorców.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing