Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Konkurs na najlepszą kampanię social media – Case Study Festival

1 lutego 2013 r., podczas konferencji Social Media Convent w Gdańsku, odbędzie się finał konkursu dla firm i agencji - Case Study Festival, w którym zostaną wyłonione najlepsze kampanie social media w 2012 r. Zgłoszenia przyjmowane są do 31 grudnia br., na stronie www.socialmediaconvent.pl.
O autorze
1 min czytania 2012-12-20

Konkurs składa się z dwóch etapów. Pierwszy jest bezpłatny i polega na wypełnieniu formularza zgłoszeniowego ze strony www konferencji i wysłaniu na adres [email protected] do 31 grudnia br. Drugi etap będą stanowić prezentacje podczas konferencji, a o zwycięzcy zdecyduje obecne na wydarzeniu jury. O tym, które case studies zostaną przyjęte do drugiego etapu, organizator poinformuje do 10 stycznia 2013 r. Koszt udziału w Case Study Festival to 350 zł.

Jury składać się będzie z zaproszonych przez organizatora ekspertów, występujących podczas konferencji. Nagrodami w konkursie będą pakiety usług przygotowane przez Partnerów konferencji: Brand24, AdVice, SoTrender, Fanster, a także specjalny tytuł Social Media SuperStar.

Oprócz konkursu dla agencji, zaplanowano także rywalizację indywidualną, gdzie każdy uczestnik konferencji, będzie mógł walczyć o specjalny tytuł Social Media SuperStar. Zadanie konkursowe będzie polegało na rozwiązaniu testu wiedzy i umiejętności.

Wydarzenie odbędzie się w centrum konferencyjnym Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER. Jest to pierwsza edycja Social Media Convent, które planowane jest również na kolejne lata. Organizatorem jest agencja Feeltz. Wydarzenie poprowadzi specjalista w dziedzinie przedsiębiorczości i komunikacji Lasse Chor z Danii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj