Małgorzata Majewska posiada 15 lat doświadczenia w PR. Jej ekspertyza obejmuje realizację kompleksowych programów komunikacji marek i firm, kampanie edukacyjne, CSR, budowanie relacji z interesariuszami oraz komunikację kryzysową dla klientów z różnych sektorów, a w szczególności dla FMCG, handlu detalicznego i nowych technologii. Współtworzyła i realizowała wyróżniane w Polsce i za granicą projekty z zakresu influencer marketingu. Pracowała dla m.in. Procter&Gamble, Colgate-Palmolive, VIACOM Media Networks, Carrefour, Tesco, Coca-Cola, Panasonic, Grupa Żywiec, Diageo, Lockheed-Martin, Kodak, Genesys Telecommunications Laboratories, UPS, Gerber.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W Weber Shandwick odpowiada za doradztwo strategiczne, zarządzanie programami komunikacji dla wybranych Klientów i projekty nowo biznesowe.
Aleksandra Majchrzak posiada 9-letnie doświadczenie w PR. Realizowała projekty z zakresu PR korporacyjnego i produktowego, komunikacji wewnętrznej, projekty w mediach społecznościowych, kampanie CSR, a także wspierała komunikację prowadzoną podczas debiutów giełdowych. Koordynowała działania dla klientów z różnorodnych branż, takich jak motoryzacja, energetyka, transport, a także telekomunikacja, nowe technologie i FMCG.
W gronie obsługiwanych przez nią firm znalazły się m.in. Michelin Polska, Lux Express, GEFCO, PKP Energetyka, Inter RAO Lietuva, PKP Cargo, Stanley, Konica Minolta, Colgate.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W Weber Shandwick zarządza projektami komunikacyjnymi głównie dla branż: motoryzacyjnej i transportowej. Odpowiada za obsługę PR Michelin Polska.
Słuchaj podcastu NowyMarketing