Szczęśliwe dzieciństwo z Kubusiem

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Szczęśliwe dzieciństwo z Kubusiem

Jakie jest szczęśliwe dzieciństwo? Beztroskie, wesołe i przede wszystkim pełne przygód każdego dnia. Kubuś w nowej kampanii reklamowej pokazuje prawdziwe, rozbrajające i bliskie każdej matce momenty dorastania ich dzieci. Spot pokazuje nie tylko kreatywność najmłodszych, ale także ich przywiązanie..

...do Kubusia, który zawsze im towarzyszy podczas zabawy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Każdy rodzic pragnie dla swoich dzieci szczęśliwego dzieciństwa. Dla każdego udane dzieciństwo może jednak oznaczać coś zupełnie innego – jak wiadomo, wyobraźnia najmłodszych nie zna granic.

W nowym spocie podziwiamy dziecięcą pomysłowość, zaangażowanie oraz niczym nieskrepowaną zabawę, które w połączeniu z bezgraniczną miłością tworzą obraz szczęśliwego dzieciństwa. Podglądamy dzieci w codziennych sytuacjach, w którym towarzyszy im Kubuś – czasami w postaci produktów, a czasami Kubusiowych gadżetów. Ciekawski łobuziak odkrywa nowe możliwości DVD, czarująca wróżka siłą wyobraźni zamienia psa w księcia, a urocza dziewczynka wspiera swojego przyjaciela Kubusia podczas kąpieli w pralce – to tylko niektórzy bohaterowie pełnego pozytywnych emocji spotu. Reklamie towarzyszy przebój „Be my Baby” The Ronettes, który podkreśla pełne miłości chwile, a sytuacje przedstawione w reklamie udowadniają, że każde dziecko jest wyjątkowe i tę wyjątkowość warto w nim pielęgnować.

Marka Kubuś jest nieodłącznym elementem życia najmłodszych i wspiera ich w codziennym odkrywaniu świata. Spot z pewnością przywoła wspomnienia najbardziej wzruszających i najśmieszniejszych momentów, dzięki którym bycie rodzicem to nie lada wyzwanie, ale zarazem największe szczęście.

Agencja odpowiedzialna za kreację: Brasil
Dom mediowy: Mindshare
Start kampanii: 14.03.2016 r.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij