Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Szczęśliwe dzieciństwo z Kubusiem

Jakie jest szczęśliwe dzieciństwo? Beztroskie, wesołe i przede wszystkim pełne przygód każdego dnia. Kubuś w nowej kampanii reklamowej pokazuje prawdziwe, rozbrajające i bliskie każdej matce momenty dorastania ich dzieci. Spot pokazuje nie tylko kreatywność najmłodszych, ale także ich przywiązanie..
O autorze
1 min czytania 2016-03-21

…do Kubusia, który zawsze im towarzyszy podczas zabawy.

Każdy rodzic pragnie dla swoich dzieci szczęśliwego dzieciństwa. Dla każdego udane dzieciństwo może jednak oznaczać coś zupełnie innego – jak wiadomo, wyobraźnia najmłodszych nie zna granic.

W nowym spocie podziwiamy dziecięcą pomysłowość, zaangażowanie oraz niczym nieskrepowaną zabawę, które w połączeniu z bezgraniczną miłością tworzą obraz szczęśliwego dzieciństwa. Podglądamy dzieci w codziennych sytuacjach, w którym towarzyszy im Kubuś – czasami w postaci produktów, a czasami Kubusiowych gadżetów. Ciekawski łobuziak odkrywa nowe możliwości DVD, czarująca wróżka siłą wyobraźni zamienia psa w księcia, a urocza dziewczynka wspiera swojego przyjaciela Kubusia podczas kąpieli w pralce – to tylko niektórzy bohaterowie pełnego pozytywnych emocji spotu. Reklamie towarzyszy przebój „Be my Baby” The Ronettes, który podkreśla pełne miłości chwile, a sytuacje przedstawione w reklamie udowadniają, że każde dziecko jest wyjątkowe i tę wyjątkowość warto w nim pielęgnować.

Marka Kubuś jest nieodłącznym elementem życia najmłodszych i wspiera ich w codziennym odkrywaniu świata. Spot z pewnością przywoła wspomnienia najbardziej wzruszających i najśmieszniejszych momentów, dzięki którym bycie rodzicem to nie lada wyzwanie, ale zarazem największe szczęście.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja odpowiedzialna za kreację: Brasil
Dom mediowy: Mindshare
Start kampanii: 14.03.2016 r.

Słuchaj podcastu NowyMarketing